Näyttikö plussauskierrossa raskaustestit ensin negatiivista?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko saaneet plussauskierrossa negan ennen kun testi näytti plussaa? Millä kp:lla/dpo:lla tuli nega ja millä plussa?

Itsehän olen testannut molemmilla kerroilla niin myöhään että sain suoraan selvän plussan. Negat on pysyneet negoina.

Hailakkaa plussaa on näyttänyt noin viikko molempien alkionsiirtojen jälkeen, sitä aikaisemmin en viitsinyt edes testata.

Esikoinen:
Dpo 13 nega
Dpo 14 haamu
Dpo 15 plussa

Esikoisen Dpo arviot perustuu ultraikään, sillä menkat oli jo 2kk myöhässä...

Toinen:
Dpo 7 nega
Dpo 8 hailura omaan silmään, mies ei nähnyt
Dpo 9 selkeä haamu, jonka mieskin näki ja digiin raskaana 1-2. :)

Tämä toinen kiinnittyi hyvin nopeasti, sillä tuli hitunen verta jo Dpo5 ja siitä meni kolme päivää plussaan.

Kp28/26 PC:n testi nega.
Kp29/26 Rfsu:n herkkä nega.
Kp32/26 PC:n liuska +. :grin

Dpo:ista en oo varma.

Molemmissa raskauksissa on tullut heti plussat. Ensimmäisellä kerralla oisko ollut jotain dpo 14-15, oikein selkeä, räikeä plussa. Toisella kerralla dpo oli muistaakseni 10, plussa sekin, vaikka ei ihan leffaviivoja.

Dpo 7 nega.
Dpo 8 haamujen haamu.
Dpo 9 haamu
Dpo 10 hyvin haalea viiva
Dpo 11 raskaana 1-2 Clearblue digital

Dpo 9 nega/haamujen haamuista haamuin
Dpo 10 hailura haamu
Dpo 11 selkeä mutta haalea viiva
Dpo 13 tasavahvat

tuolla ois digitesti vielä kaapissa :wink

Ei ole negatestejä tullut plussakierroissa. Yhdessä kierrossa testasin herkällä testillä dpo 9 ja haamu näkyi. Muissa olen testannut alkaen dpo 10 tai 12 ja viivan vahvuus vaihdellut haamusta selvään plussaan.

Dpo12 aamulla oli nega, joka oli illaksi muuttunut roskishaamuksi
Dpo13 plussa
Dpo14 cb digillä plussa ja 1-2 viikkoa

Olen aina testannut sen verran aikaisin, että olen saanut ensin negaa monta päivää, joka sitten on muuttunut haamuksi ja lähtenyt tummenemaan. Mistäpä sitä muuten voisikaan erottaa haamun viivanpaikasta, jos ei ole nähnyt tikkua silloin kun tuloksen varmasti pitäisi olla nega.

Täällä myös negat pysyneet negana. Eka plussa tuli dpo9, ja oli kyllä kunnon haamujen haamu, mutta kuvaankin sen tallensin. Selkeän haamun testasin dpo11. Muistelen ettei mulla ollut kuin normaaliherkkyisiä raskaustestejä tuolloin, mutta 100% varma en voi olla. :cat:

Mulla tuli eka nega :hilarious:
Johtui siitä, et ovulaatio tuli 2 viikkoa myöhemmin, joten hätiköin testin kanssa kun kierto oli epäsäännöllinen ja pitkä, enkä oikein tiennyt millon menkkojen olisi pitänyt alkaa. Testasin ensin viikko liian aikaisin negatiivisen ja seuraavan viikon päästä kp 42 selkeän plussan, dpo oli tuolloin muistaakseni 10 :happy:

Mulla oli
Dpo 7: kiinnittymisoireita, oikeita tai kuviteltuja
Dpo 8: puhdas nega (vaikka nännit kipeytyi)
Dpo 9: en testannut kun ei ollut oireita
Dpo 10: selvä haamu (ja nännikipua)

Takaisin