Näytätkö ikäiseltäsi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Näytätkö itsestäsi ikäiseltäsi, entä muiden mielestä?

Omasta mielestä olen aina ollut ikäiseni näköinen. Olen kuitenkin tottunut siihen, että näytän muiden mielestä nuoremmalta. Nyt löysät vaatteet, meikittömyys, ylipaino ja lapset lienevät syynä siihen, että luullaan vanhemmaksi.

On useammin luultu vanhemmaksi, eritoten nuorempana. Tosin en ole ihan varma onko tähän syynä se, miltä näytän, vai se, miten käyttäydyn. Joskus harvoin on luultu nuoremmaksikin, varsinkin silloin kun käytin vielä lävistyskoruani. En ihan hetkeen ole ollut tilanteessa, jossa olisi tullut eteen ikäasiat, joten en tiedä miten juuri nyt olisi. Aika ikäiseltäni omasta mielestäni vaikutan.

Muutama vuosi sitten näytin vielä ehkä hiukan nuoremmalta, nykyään aika lailla iköiseltäni. Työkaverit sanoo että näytän kyllä nuorelta, mutta luulivat vanhemmaksi lapsimäärän perusteella.

Olen aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta. Työuran aluksi siitä oli haittaa, mutta nykyisin ei onneksi enää. Vieläkin kohtaan kyllä hämmästyneitä katseita ja kysymyksiä, kun ihmiset kuulevat lasteni iät.

Omiin silmiini olen ihan ikäiseni.

Omasta mielestäni näytän ikäiseltäni, mutta aina välillä joku luulee nuoremmaksi. Liekö sitten olemuksessani jotain sellaista vai johtuuko se huppareista.

Minua yleensä aina luullaan nuoremmaksi. Vaikka on jo selvät harmaat raidat ohimoilla. Mutta näin on ollut vähän aina.

Takaisin