Nännikoru pois?

Pikka

Oman äänensä löytänyt
Ongelma siis on nännikoru, jonka otin pari vuotta sitten. Tahtoisin lapsen synnyttyä imettää, ja molemmilla rinnoilla (mikäli mahdollista). Mutta kun en tuota rengasta millään saa irti! Olen yrittänyt vähän vaikka millä keinolla, mutta ei aukea. Onko kenelläkään vinkkiä miten saisi pois? Entä miten vaikuttaa imetykseen jos pitäisinkin sen, onnistuisiko imetys vain toisella rinnalla?
Kiitos ASIALLISISTA vastauksista, en kaipaa vinkkejä rinnan sahaamisesta tai aikakoneella matkustamisesta ja korun laiton harkitsemisesta uudelleen. ;)
 
Ei ole vinkkiä antaa imetyksestä, mutta tosta poisottamisesta: jos ei kotikonstein (voi kokeilla rasvata vaseliinilla tai vauvaöljyllä, sitten ottaa paperilla kiinni päistä kun irrottaa) niin voit myös mennä alan liikkeeseen. Joskus koruun kertyy töhnää ja avaus on vaikeaa, tai sitten se on vaan yksinkertaisesti niin tiukka, ettet ehkä itse uskalla tarpeeksi kovin vääntää. :)
 
Aika varovainen kyllä olen ollutkin, ehkä liikaa :) Pelottaa vaan että sattuu ja pahasti jos vaikka ote lipeää. Mitähän velottaisivat jos menisin ja sanoisin että koru pois kiitos?
 
eivät yleensä velota yhtään mitään kun menet otattamaan lävistyskorua irti, koska suurin osa ensikoruista on sellaisia joita ei saa kuin alan pihdeillä irti. Eli jos omaa lävistyskorun ja tarvitsee saada pois niin ehdottomasti mennä liikkeeseen otattaaan pois.
 
Mä en tuohon koruasiaan osaa ottaa kantaa, mutta imetyksestä... ja HUOM! Tämä on vain minun kokemukseni.... Itselläni on aina ollut rinnat eri kokoiset(kuten aika monella muullakin naisella) ja olen molempia lapsiani imettänyt enemmän siitä isommasta, kun se on mielestäni ollut helpompaa. No nyt on sitten aika super erikokoiset rinnat, joten itse en suosittele imetystä pelkästään toisesta rinnasta. Tosin se on vain kosmeettinen häikkä, joka ei kaikkia haittaa. [:)]
 
Takaisin
Top