Näköjään elämällä on tarkoituksensa?

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elikkäs musta jotenkin tuntuu että jossain asiassa elämällä on tarkoitus kehittää uutta elämää..

Kun mun kaverin pappa kuoli huhtikuun alussa,siitä kuukausi eteenpäin niin kaveri oli raskaana..Nytten sitten 28.8.2010 meidän sukulainen kuoli aamulla kotiinsa ja nytten mun pikkusisko on raskaana joka on täyttänyt 26.8.2010 18v..Kait se on sitten sillain että kun vanhat ihmiset lähtee niin uusille ihmisille ne tekee tilaa tänne maailmaan[:)]

YK8

KP 4/34

Osanottoni kuolemista ja lämpimät onnittelut raskauksille. Näinhän se elämän kiertokulku menee. Meillä suvussa jo 5 polvea... Saa nähdä kuinka vanhaksi minunkin isomummini vielä elää... Tytölle hän on äidin äidin äidin äiti... [:)]

Minun ukkini oli sanonut kuultuaan raskaudestani, että uutta väkeä tulee eikä vanhat pääse pois. :D
Mulle sopii näin oikein hyvin, saa vauva sitten isoisoisänsäkin tuntea. :)

Minun mummo nukkui pois kun raskaus oli suunnilleen puolessa välissä...edelleen tulee tosi surullinen olo kun ei päässyt ikinä poikaa tapaamaan, odotti sitä niin kovasti [:(] Josko pilvenreunalta meitä sitten katselisi.

Kiitoksia enaj??

zil, aika kauniisti oli ukkisi sanonut,mutta niinhän se joskus menee?? [:)]

Ja voi Mimmu86,suuret osanottoni mummosi pois nukkumisesta,vaikka kylläkin aika myöhään otan osaa mutta kyllä tuommoinen on todella surullista kun ei kerkiä näkemään uutta tulokasta??[&o][:(] Paljon voimia sinulle jaksamiseen,kyllä se siitä ajan kanssa sitten??

YK8

KP 5/34

Itsekin olen havainnut samaa, kun yksi lähtee, toinen tulee. Tosin ei tartte olla edes vanha, mut kai meidän kaikkien päivät on ennalta määritelty.. Kun mun sisko sai esikoisensa, mun veli kuoli hetipian sen jälkeen. Ja toisen lapsen saatuaan menehtyi meidän setä. Muistan miettineeni odotusaikana, että kukahan nyt kuolee, kun mä saan lapsen.. ei vielä onneks kukaan [:)]

Takaisin