Muuttuva kroppa

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tipppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

tipppa

Vieras
Vartalo on muuttunut raskauden aikana kovaa vauhtia ja viimeinen kolmannes on menossa. Tänään pisti silmään erikoinen asia. Kun otan asennon, jossa nojaan vähän taakse päin, niin navan yläpuolelle keskelle mahaa nousee sellainen iso muhkura/pullistuma. Ihmetyttää mitä se on ja johtuukohan se lihasten erkaantumisesta? 🤔 Tällaisia mietteitä tähän iltaan 😂
 
Eiköhän tuo ole ihan tavallista vatsalihasten erkaumaa joka tässä kohtaa kuuluukin asiaan. Näkyy just tuollai että jännittäessä siihen nousee kumpu jota ei siinä normaalisti ilman raskautta ( tai muista syistä tullutta erkaumaa) oo ☺️
 
Mulla oli loppuraskaudessa tuota että maha muuttui tietyssä asennossa vähän kolmiomaiseksi kun sitä itse katsoi, just tollain kun nojasi taaksepäin. Erkaumasta oletin johtuvan, se palautui mulla ihan normaalisti synnytyksen jälkeen eikä jäänyt mitään mainittavaa erkaumaa
 
Mulla oli loppuraskaudessa tuota että maha muuttui tietyssä asennossa vähän kolmiomaiseksi kun sitä itse katsoi, just tollain kun nojasi taaksepäin. Erkaumasta oletin johtuvan, se palautui mulla ihan normaalisti synnytyksen jälkeen eikä jäänyt mitään mainittavaa erkaumaa
Jes, hyvä kuulla ettei jäänyt raskauden jälkeen vaivaamaan! Tuosta ajattelen sen itselläkin johtuvan.
 
Takaisin
Top