muutto Tampereelle->kahvittelu/lenkkiseuraa?

situli

Jostain jotain jo tietävä
Heips kaikille!
Muutamme tosiaan Espoosta Multisiltaan vuodenvaihteessa ja kaipailen uusia ystäviä Tampereelta. Otetaan vastaan myös vinkkejä missä voisi käydä muskarissa, tms. vastasyntyneen kanssa.

Mukavaa syksyn ja vauvan odotusta kaikille!
 
Aivan kun tuolla lokakuun löpinöissä jo ilmoitinkin, että tammikuussa saapi musta lenkki tms seuraa! Teen töitä aikas intensiivisesti tammikuulle asti niin aika on tosi kortilla.[:D]
 
Tosi hieno juttu! Alkaa pian jo ahdistamaan kun olen tottunut Espoon avoimiin palveluihin ja huomasin, että Tampereella ei ole niitä tarjolla kun kerran viikossa. Olen aikas suulas ihminen ja mies raukka kärsii illalla jos olen päivän puhumatta :) Isommille kyllä löytyy joka päivälle. Missä ihmeessä mammat sitten tapaavat ja vaihtavat kuulumiset? Ehkä neuvolasta sitten neuvovat :) Meillä aika tänään 4D ultraan. Hieman jännittää näkyykö nyt jalkoväli, jos ei niin luovutan. Mulla kun ei ole mitään mutua sukupuolesta.
 
Täällä tamperelainen myös lenkkiseuraa yms. kaipaava huikkii tuolta helmikuisten puolelta. LA 8.2. Töissä vielä ja toivottavasti loppuun saakka lasten parissa jaksan. Olemme mieheni kanssa asuneet Tampereella vasta vähän yli vuoden, joten uusia tuttavuuksia kaipaisin elämääni. Varsinkin, kun tuo ukkoseni on piiiiitkiä aikoja poissa työnsä merkeissä..
 
Moi. Me muutetaan tammikuun ekalla viikolla. Remppa kesken uudessa asunnossa, eka sairausloma meneillään supistusten takia. Saas nähdä kuinka mun käy. En osaa käskyttää muita, kun olen tottunut tekee kaikkea itse :) Missäpäin te asutte? Vois sopia treffit sinne tammikuun alkuun et olet vielä yhtenä kappaleena :)
 
Me asutaan täälä Tampereebn länsipuolella, Haukiluomassa. Eli aikasta eripuolella mihin te muutatte, mutta bussit kulkee kaupungille :) Treffit tammikussa kuulostaa mukavalle :) Tervetuloa Tamereelle!
 
Me asustellaan Ruotulassa, ihan TAYSin vieressä :) Mullekkin passaa tosi hyvin tammikuussa rehvit, kun töissä helpottaa! Meillä kaveri ruvennut kanssa supisteleen aika reippaasti, että toivotaan et ollaan vielä yhtenä osana tammikuussa!
 
Moi
,
Itse kanssa asustelen tampereella, ikää 28 vuotta ja LA 3.2.
Ihan kiva olisi joo törmäillä muihinkin äityleihin näin raskausaikana ja vaihtaa kuulumisia - välillä käyvät päivät hieman pitkiksi, kun en ole nyt töissäkään =)
Eli tuppaan itseni mukaan jos passaa emoticon
 
Tervetuloa mukaan!

Saako Tampereella muuten matkustaa ilmaiseksi bussissa lastenrattaiden kanssa?

Oikein mukavaa joulun ja lapsen odotusta kaikille!
 
Hieno homma jos saadaan isompikin porukka Tampereelta kasaan! Kyllä mun tietääkseni saa matkustella ilmaseksi bussissa. Ainakin näin suunnittelen tekeväni emoticon

Ilmotellaan lähempänä ja suunnitellaan missä rehvataan!

p.s Tänään olis sokeri rasitus testissä ja se ei ollenkaan ollut niin paha kun olen lukenut joiltakin sivuilta. Litku maistuu ihan sulatetulle vadelma grandille! Tulipahan tarkistettua ja turvattua vauvalle taas paremmat oltavat!
 
Takaisin
Top