Joo, meillä on kyllä tosi lähekkäin noi lasketutajat :) ! Mihin sairaalaan oot menossa synnyttämään? Onks sulla/ teillä ollut muuten mitään koko arvioita että minkä kokonen vauva on nyt tai sit minkäkokosena arvioidaan ettäsyntyy?
Joo, siis voi luoja toi nukkuminen -,- Maailman raivostuttavinta kyllä nykyään, mulla on sama et etit eka sitä asentoo ekan tunnin, sit löytyy ja eikun vessaan juokseen, saa unta hetkeks ja sit herää taas ihmettelemään maailman menoo tai johkin särkyyn tms! Oonkin nyt viimeaikoina ihan suosiolla jääny sohvalle nukkumaan, siinä saa jotenkin niin paljon helpommin hyvän asennon kun sängyssä!
Me käytiin itseasiassa just tänään tutustumassa synnärille, ja siellä sit iski sellanen hirvee jännitys/paniikki/ahdistus koko synnytyksestä! Kai se tuli niin paljon todellisemmaks kun siel katteli niit synnyshuoneita ja aatteli et apua, tänne sit tullaan..
Mulla on sama homma et en sinänsä pelkää sitä kipua, varsinkaan sitä avautumisvaiheen kipua, mut sit mua pelottaa ihan älyttömästi se ponnistusvaihe ja et meneekö kaikki muuten hyvin ilman suurempia ongelmia tai et onko vauvalla kaikki hyvin. Toisaalta, eipä se kai auta vaikka sitä kuin jännittäs etukäteen, kun kaikki sit menee kuitenkin miten menee.. Yleensä vaan kaikki tarinat mitä synnytyksistä kuulee on jotain kauhutarinoita! :D mutta toivottavasti kaikki menee parhainpäin :)
Onks teillä muuten ollut/tuleeko tollanen tutustuminen sinne synnärille ?
Mua on alkanut ahdistaan nää raskauskilot ihan mielettömän paljon, odotan kyllä innolla että pääsee rattaiden kans kävelylle ja muutenkin kuntoilemaan kunnolla! Kun näitä kiloja ei tosiaan oo tullut mitenkään vähän, vaan suunnilleen 20 -,- En tunne itteeni kyllä yhtään omaks ittekseni tän kokosena!
Pitääkin lukee noiden linkkien jutut, jos sais vähän ideoita noista hankinnoista ja sairaalakassista! :)