Muita joita kaduttaa jälkiehkäisyn ottaminen?

N

Naxxu

Vieras
Onko muilla kokemuksia siitä, että jälkiehkäisyn ottamisen jälkeen on pillerin otto alkanut kaduttamaan?
Itselläni on tällä hetkellä todella surkea olo siitä että menin ja otin kyseisen pillerin. Hätäpäissäni menin ostamaan jälkiehkäisyn 28 tuntia yhdynnän jälkeen (suoja meni rikki), koska en pystynyt kuvittelemaan lasta minun ja kumppanin elämään, vaikka asiasta onkin ollut puhetta.

Nyt kuitenkin olen alkanut katumaan miten hätäisesti tuonkin päätöksen tein. Muutama päivää myöhemmin aloin miettimään sitä "toista vaihtoehtoa" ja siinä yhteydessä tajusin, että olisin ollut valmis äidiksi. Vuotoa on ollut, joten taitaapi jäädä tältä erää pelkäksi haaveeksi koko lapsiasia.
 
Ei yksi kerta ehkäisyttä vielä lapsia takaa :sad001 Ja toisaalta toisilla tulee kyllä ehkäisyn tai jälkiehkäisyn läpikin.

Itselläni se jälkiehkäisyn ottaminen ja sitä seuranneet keskustelut lapsista johtivat lopulta siihen, että olemme nyt suunnitellusti raskaana. Jos suunnittelematon raskaus olisi johtanut epäluottamukseen tai parisuhteen rikkoutumiseen tähän ei olisi ollut mahdollisuutta. Ja vaikka parisuhde olisikin jatkunut, niin olen todella onnellinen, että nyt raskaus on molempien aidosti toivoma asia. Vaikka jälkiehkäisyn ottamisen jälkeen harmittelinkin, että tuli otettua. Niin kyllä se kannatti.
 
Takaisin
Top