Muistutus Handelsbankenin asiakkaille!

Aaltokukka

Seurustelun sensei
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Helmikuiset 2025
Oletko tuon pankin asiakas?
Tulevatko esim lapsilisät, vanhempainpöivärahat eli Kela-etuudet sen tilille.
Entäpä mahdolliset veronpalautukset?
Kaikki on hyvin, jos olet huomioinut että joulukuussa ne eivät enää ko tilille voi mennä.
Laittaako lasten kummit, ukit ja mummot heille rahaa tuonne pankkiin - ilmoita muutos ajoissa myös heille unohtamatta mahdollista palkanmaksua...
Mikäli et ole tätä loppumista huomannut, niin nyt on aika toimia!

Sinun pitää itse ilmoittaa ajoissa mihin pankkiin ja tilille joulukuun eurot haluat maksettavan!!
Luonnollisesti myös pankkikortti ja verkkopankkitunnukset lopettavat toiminnan eli esim toistuvasuoritteiset maksutkaan eivöt enää tililtä lähde tai et pääse tunnistautumaan esim maisan sivuille....
Luonnollisesti uuden pankkinsa saa jokainen itse valita, vaan esim. pankkikortin toimitusaika on kaikilla pankeilla käytännössä lähes kuukausi. On hyvä ilmoittaa se uusi oma pankki tilinumeroineen sinne handeksbankeniin.
Itse siirsin ja tallensin juuri äsken muutaman vuoden tiliotteita itselleni talteen... Samoin tein muutamalla verkkopankin kautta maksetun ja vielä matkalla olevalle ostoksen kuitille sekä takuuaikaisten ostoksien maksutapahtumatiedoille.
Tein sen ihan vaan varmuuden vuoksi, kun koskaan ei tiedä mihin niitä kuitteja ja tiliotteita jatkossa voi tarvita.

Takaisin