Muistatteko puolison kanssa toisianne isän-/äitienpäivänä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Onko teillä tapana muistaa toisianne isän- ja äitienpäivänä?
Me ollaan sovittu, ettei osteta toisillemme mitään, ellei löydy jotain spessua tai tule muuten jotain kuningasideaa, koska emmehän ole toistemme vanhempia. Tänä vuonna mies ei ostanut minulle mitään, kuopuksen puolesta osti minulle uuden ruusun pihalle, purkin lempparijätskiä ja askartelivat kortin :Heartred olin oikein tyytyväinen :happy: isommat oli koulussa ja kerhossa hoitaneet omat muistamisensa.
Miehelle ostin viime vuonna yhden jääkiekkoaiheisen kirjan.

Sain aamulla lahjaksi Taika-sarjan espressokupit, joista sitten nautittiin heti kahvit. Mielestäni oikein onnistunut lahja! Itsekin haluan muistaa isänpäivänä jotenkin. Edes leipomalla jotain hyvää, jos rahat ovat vähissä.

Meillä mies ei ole juhlaihmisiä ja minä taas muistan suunnilleen naapurin kissan nimipäivistä lähtien kaikki. Niinpä meillä homma toimii niin, että kerron, mikä juhla on tulossa ja mitä odotan mieheltä. Tähän mennessä äitienpäivänä olen toivonut kukkia, ne käydään hankkimassa yhdessä. Poika valitsi värin ja mies maksoi. Isänpäivinä olen pojan kanssa askarrellut lahjan.

Aamupalan sänkyyn sain. Poika yritti vähän auttaa mutta mieshän sen oikeastaan teki. Croissantti, pekonia, jaffakeksi, banaaninpaloja, omenalohkoja ja viinirypäleitä. Päälle sitten itsepuristettua appelsiinimehua ja toivomaani ekstratummapaahtoista maitokahvia. Hyvää!

Lapsen isä ei muistanut millään tavalla, vaikka itse ostin hänelle isänpäivälahjan. :sour:

Mies osti kakun kun pyysin. Muuten ei kai olisi mitenkään muistanut.. Viime ja toissa vuonna tosin iski kukkakimpun käteeni. Itse aina askartelen hänelle lapsen kanssa kortin ja pienen lahjan annan isänpäivänä.

Kyllä muistetaan. Mielestäni se kuuluu asiaan. Onhan isyys ja äitiys muistamisen arvoisia asioita ja lahjotaan ihan vaikka kiitokseksi siitä että toinen on jakamassa vanhemmuuden. Eikä lapsi itse edes pysty mitään järjestämään kuin korkeintaan kortin päiväkodissa.

Kyllä muistetaan. En ole mieheni äiti (eikä hän minun isäni), mutta olen tämän perheen äiti ja mies isä, joten perheen toisina aikuisina haluamme muistaa toisiamme. Tänä vuonna sain todella ruhtinaalliset muistamiset: herkkuaamiaisen sänkyyn sen jälkeen, kun olin saanut ensin nukkua pitkään, kukkia, kakun, pikkupullon samppanjaa, 50 e hemmottelurahaa, jonka saan kuulemma käyttää vain itseeni, ja lisäksi mies vielä vei minut ja lapset ulos syömään äitienpäivänä. Aina ei ole ollut ihan näin suurta lahjomista, mutta kyllä mies on aina muistanut mua kaikkina merkkipäivinä - ja minä häntä. :)

Kyllä muistetaan. En ole mieheni äiti (eikä hän minun isäni), mutta olen tämän perheen äiti ja mies isä, joten perheen toisina aikuisina haluamme muistaa toisiamme. Tänä vuonna sain todella ruhtinaalliset muistamiset: herkkuaamiaisen sänkyyn sen jälkeen, kun olin saanut ensin nukkua pitkään, kukkia, kakun, pikkupullon samppanjaa, 50 e hemmottelurahaa, jonka saan kuulemma käyttää vain itseeni, ja lisäksi mies vielä vei minut ja lapset ulos syömään äitienpäivänä. Aina ei ole ollut ihan näin suurta lahjomista, mutta kyllä mies on aina muistanut mua kaikkina merkkipäivinä - ja minä häntä. :)

Ohhoh! Vallan hengästyin, kun luin tätä! :joyful:

Tänä vuonna minulla oli ensimmäinen äitienpäivä ja aloin kyllä jo hyvissä ajoin vihjailla miehelle moisen päivän olemassaolosta, ettei pääse unohtumaan. :grin Myös miehen naispuoliset työkaverit olivat pitkin viikkoa valistaneet miestä, että mitä kunnon äitienpäivään kuuluu. Mies kysyikin sitten, että mitä haluan lahjaksi, mutta meillä ei oikeastaan harrasteta muinakaan merkkipäivinä tavaralahjoja, niin ilmoitin haluavani kukkia ja kakkua. Kukkia sainkin ja kakkua syötiin anoppilassa - mikä olikin hyvä juttu, koska muuten sitä kakkua olisi saanut syödä monta päivää äitienpäivän jälkeenkin, nyt selvisi yhdellä palasella. :p Parasta oli kuitenkin kortti, jonka mies oli askarrellut vauvan kanssa, se tuli aivan täysin yllätyksenä! Oli käynyt salaa ostamassa sormivärejä ja pahvia ja painanut korttiin vauvan käden kuvan. Aivan ihana! :Heartpink Vauvakin (5 kk) antoi omalla tavallaan lahjan: heräsi vain kerran yöllä syömään, joten sain myös kunnon yöunet.

Tänä vuonna minulla oli ensimmäinen äitienpäivä ja aloin kyllä jo hyvissä ajoin vihjailla miehelle moisen päivän olemassaolosta, ettei pääse unohtumaan. :grin Myös miehen naispuoliset työkaverit olivat pitkin viikkoa valistaneet miestä, että mitä kunnon äitienpäivään kuuluu. Mies kysyikin sitten, että mitä haluan lahjaksi, mutta meillä ei oikeastaan harrasteta muinakaan merkkipäivinä tavaralahjoja, niin ilmoitin haluavani kukkia ja kakkua. Kukkia sainkin ja kakkua syötiin anoppilassa - mikä olikin hyvä juttu, koska muuten sitä kakkua olisi saanut syödä monta päivää äitienpäivän jälkeenkin, nyt selvisi yhdellä palasella. :p Parasta oli kuitenkin kortti, jonka mies oli askarrellut vauvan kanssa, se tuli aivan täysin yllätyksenä! Oli käynyt salaa ostamassa sormivärejä ja pahvia ja painanut korttiin vauvan käden kuvan. Aivan ihana! :Heartpink Vauvakin (5 kk) antoi omalla tavallaan lahjan: heräsi vain kerran yöllä syömään, joten sain myös kunnon yöunet.

Ihana idea mieheltäsi! :love7

Saan aamupalan sänkyyn (on aika kiva ja lapset tohkeissaan kun saavat auttaa) ja lapset olivat piirtäneet kortit. Ja päivällä syötiin kakkua. Tulee hyvä olo ja mieli näistä.

Takaisin