Muiden mielipiteet mopoilusta !!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Mitä mieltä te muut odottajat olette raskauden aikaisesta mopolla ajosta ja moottorikelkalla ajosta..?
Uskaltaisitteko itse lähteä raskaana ollessa kyytiin?

( Olen rv 30, pieni maha eikä supistuksia yhtään ollut ja hirveästi helpottaisi mopo liikkumista )

Kyllä itse olin muutaman kerran skootterin kyydissä, ja kerran itse ajoin pienen matkan skootterilla kun esikoista odotin :)

Itse olin rv32 vielä mönkijällä metsässä oli niiin reilusti, että maasto oli tasaisempaa. Kesällä en missään nimessä olisi uskaltanut. Eikä tuntunut missään poikakin syntyi rv 40+1 eli ei aloittanut synnytystä niinkuin jotkut koitti pelotella.. Luottaa vaan omiin tuntemuksiinsa.

Mä ajoin oman moottoripyöräni "talviteloille" rv:lla 30. Sitä ennen alkukesästä ajelin pari kertaa, mut tosi iisisti ja mietin kyl ajoreititkin niin, että vauhti pysy kohtuullisena ja esim. moottoriteille en menny ollenkaan. Mullakin maha oli sillon vielä pieni, ajovarusteetkin meni päälle, eikä muutenkaan ollu ollu mitään tuntemuksia, supistuksia tms. Musta siis mopollakin uskaltaa ajella, ku pitää järjen päässä, eikä kaahaile ja ennakoi muuta liikennettä entistäkin huolellisemmin.. Eihän siinä muuta vaaraa muksulle oo ku se, jos kaatuu / kolaroi. Mulla itseasiassa ajoasento prätkän selässä tuntu tosi hyvälle, just sopiva etukeno ja ajohousut (-haalarit) tuki mahaa tosi hyvin :)Turvallisia mopokyytejä sulle!

Takaisin