Montakos viestiä sulla jo on?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aaltokukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Aaltokukka

Seurustelun sensei
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Helmikuiset 2025
Salaisten puolelle pääsemiseen on se kaikille tuttu viestikynnys!
Toivottavasti tähän ketjuun vastaaminen on yksi tapa saada niitä kasaan. 👍
 
Salaisten puolelle pääsemiseen on se kaikille tuttu viestikynnys!
Toivottavasti tähän ketjuun vastaaminen on yksi tapa saada niitä kasaan. 👍
Ihanaa kiitos tämän ryhmän aloituksesta, auttaa toki! Vielä noin puolet jäljellä.. Tuntuu tämäkin urakalta kun varmasti osa jo päässyt salaisten puolelle eivätkö sitten enää tänne niinkään kirjoittele 😂
 
Ihanaa kiitos tämän ryhmän aloituksesta, auttaa toki! Vielä noin puolet jäljellä.. Tuntuu tämäkin urakalta kun varmasti osa jo päässyt salaisten puolelle eivätkö sitten enää tänne niinkään kirjoittele 😂
Älä ota urakkana, vaan pienenä välipalana. Osaatko laskea sun helmikuisiin tekemäsi viestit?
 
Älä ota urakkana, vaan pienenä välipalana. Osaatko laskea sun helmikuisiin tekemäsi viestit?
Juu, kävin tuolta 'mikä ihmeen salaisten ryhmä' keskustelusta selvittämässä miten sen teen.. Ei enää montaa viestiä jäljellä. Kai tässä vaan on itsellä 'kiire' päästä salaisten puolelle niin siksi tuntut urakalta 😂
 
Aikamoinen työmaa tää on kyllä tässä pahoinvointien lomassa ollut, mut ehkä ne viestit täälläkin vielä joku päivä täyttyy 🥹
 
Jos on joku joka haluaa tulla kirjottelemaan tänne, niin olisin kiitollinen 😊 Pääsisin nopeammin liittymään sinne salaisten puolelle. Muutaman viikon oon kärkkynyt täällä, et liittyäkö vai ei ja tänään sitten tein profiilin ja ajattelin, et kyllä, samoilla viikoilla olevien juttuseuraa kelpaa todellakin!
 
14. Ilmeisesti se 30 täytyy tulla täyteen...
Hyvin olet noita viestejä jo kasaan saanut!. Voit siis mennä peilin eteen ja taputtaa tyytyväisenä itseäsi olkapäille todeten: hyvä minä!
 
Jos on joku joka haluaa tulla kirjottelemaan tänne, niin olisin kiitollinen 😊 Pääsisin nopeammin liittymään sinne salaisten puolelle. Muutaman viikon oon kärkkynyt täällä, et liittyäkö vai ei ja tänään sitten tein profiilin ja ajattelin, et kyllä, samoilla viikoilla olevien juttuseuraa kelpaa todellakin!
Tervetuloa porukkaan!! Pakko tässä onkin siis kysyä, että jokos olet tehnyt uuden laskutoimituksen?
 
Takaisin
Top