Monikkoraskaus?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Odotatko tai epäiletkö odottavasi monikkoja? Olisiko se vallan ihanaa vai tulisiko vähän yllätyksenä?

Täältä voit lukea lisää kaksosraskaudesta.

Täällä taas voit suuntaa antavalla testillä testata, onko sinulla mahdollisesti taipumusta monikkoraskauteen. Minkä tuloksen sait?

Muutakin monikkokeskustelua voi käydä täällä.:dummy1::dummy:
 
Mie olen jotenkin viimeisen noin vuoden, kun on ollut vauva kuumetta ja toivetta omasta lapsesta jotenkin ajatellut, että meille tulee kolmoset. En oikein tiedä mistä se tulee, mutta tälläinen olo miulla on ollut. Vielä ei vähään aikaan tiedäkään, mutta jännityksellä odotan kuinka käy.

Meillä ei suvussa ole ollut monikko raskauksia ja en ole vielä 30 vuottakaan täyttänyt, että sinänsä ei monikko raskauden pitäisi olla kovin mahdollinen. Vaikka kai se silti on aina mahdollista.

Olisi siis ihana yllätys jos tulisi kaksoset tai kolmosetkin, mutta aivan yhtä ihanaa olisi jos yksi terve vauva saapuisi luoksemme!:Heartred
 
Hetken kävi mielessä, kun testit on antaneet huomattavasti vahvempaa viivaa kuin viime raskaudessa. Oviksen aikaan kumpikin puoli kipuili, paljon. Ikää löyty jo 35, mutta ei ole kyllä kaksosia lähisuvussa. Olisin halunnut 5 lasta, tämä on neljäs ja viimeinen terveydellisistä syistä. Kaksosilla olisi saatu toivottu lapsiluku täyteen :red-heart:
 
En varsinaisesti epäile, mutta mies on jostain syystä ollut tosi varma, että saadaan kaksostytöt. Mun suvussa on paljon kaksosia, eli ei mitenkään valtava ylläri olisi. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Suvussa kulkee kaksoset, joten oli pieni toive, mutta en edes jotenkin odottanut sitä, kun ekaan ultraan menin. Toivoin vaan, että kaikki on kunnossa niin ei sitä siinä hetkessä edes osannut tai halunnut toivoa kuin, että kaikki on hyvin; oli siellä kohdussa sitten yksi tai useampi alkio. Ja yksi pienokainen sydämen sykkeellä oli suurin toive just sillä hetkellä ja sen sain ❤️
 
Kaksoset olisi tässä kohtaa ihanat, koska ajattelen, että tää olisi mun viimeinen raskauteni, mutta kun on tiivis sisarpari isolla ikäerolla tähän marraskuiseen nähden, niin tällekin kaipais kuitenkin leikkikaveria.

Toisaalta kaksoset olis aika pelottavakin, koska muutenkin jännitän, miten kroppa jaksaa tämän raskauden ja miten pää kestää taas tulevien vuosien univajeen..

Kunhan nyt ainakin yksi vauva saadaan marraskuussa syliin, niin se on pääasia. ❤️
 
Mä tein tuon testin joku päivä ja kohonnut riski kaksosiin olisi. Oishan se aika järkytys vaikka sekä omassa että miehen suvussa kaksosia löytyy. Jospa kuitenkin yksi vaikka olisihan se aikamoinen yllätys, jos ensi maanantaina ultrassa paljastuisi kaksi pientä! Jospa edes yksi.
 
Meillä ei oo onneks kummankaan suvussa kaksosia, en tiiä miten selviäisin kahden allergikko-refu vauvan kanssa (edellisetkin kun on olleet)..
 
Takaisin
Top