Monelta yöunille?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sohwia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Monelta menet nukkumaan yöunille?

• Klo19-20

Äänet: 1 4.2%
  • Klo 20-21

Äänet: 2 8.3%
  • Klo 21-22

Äänet: 5 20.8%
  • Klo 22-23

Äänet: 2 8.3%
  • Klo 23-24

Äänet: 10 41.7%
  • Klo 24 jälkeen

Äänet: 4 16.7%

• Kaikki äänestäjät
    24
En muista milloin oisin itse ollut menossa nukkumaan ennen puolta yötä.. pitäiskö opetella kun työtkin alkaa taas pian?

Itse olisin kypsä painumaan Höyhensaarille yleensä jo yhdeksän jälkeen, mutta ukko tykkää kukkua myöhempään. Joskus kitkuttelen seurana kymmeneen asti ja sitten aloitan väsymyskitinän :hilarious:

Päätän aina että menen ajoissa nukkumaan, mutta viime aikoina on kyllä venynyt poikkeuksetta sinne keskiyön paremmalle puolelle. Olen varmaan intoutunut vähän liikaa vapaudestani, kun ei tarvitse enää päivystää makkarissa nukkuvien lasten vieressä. :grin Ollaan miehen kanssa koukkuunnuttu yhteen sarjaan, ja katsotaan sitä usein iltaisin "vielä yksi jakso"...

Oli vaikea valita et 20-21 vai 21-22 ku vastaus on ysiltä :D Mut kunnon mummona laitoin tuon 20-21 eli viimestään ysiltä rauhotun sänkyyn oottelemaan lasten nukahtamista ja sit nukahdan itekki.. En oo kolmeen vuoteen valvonu puoleen yöhön omasta tahdosta, oon aivan kuollu iltasin :D

23.32 näyttää kello melkein joka ilta, kun nukkumaan menen. :D Tarkoitus olisi kyllä päästä unille jo aiemmin..

Päätän aina että menen ajoissa nukkumaan, mutta viime aikoina on kyllä venynyt poikkeuksetta sinne keskiyön paremmalle puolelle. Olen varmaan intoutunut vähän liikaa vapaudestani, kun ei tarvitse enää päivystää makkarissa nukkuvien lasten vieressä. :grin Ollaan miehen kanssa koukkuunnuttu yhteen sarjaan, ja katsotaan sitä usein iltaisin "vielä yksi jakso"...

Mulla on ihan sama! Ensimmäisen vuoden ajan piti mennä samaan aikaan nukkumaan kuin vauva, eli kasin pintaan. Se oli iltavirkulle aika turhauttavaa. Nyt tulee kukuttua hereillä ehkä 23 asti. Tosin niinä päivinä kun on ollut rankkaa, rupean tähyilemään kelloa jo seiskalta. :wacky:

Täällä kanssa yksi iltavirkku. Tällä hetkellä taidan mennä unille kahdentoista maissa. Yritän selvitä sänkyyn ennen sitä, joskus menee yli.

Tahtoisin unille jo aiemmin, mutta tulee valvottua 23-00 kun pitää varmistaa että söisikö vauva yhden annoksen vielä ja rinnat pitää pumpata ennen nukkumaan menoa, eikä väli pumppauksissa saisi mielellään olla hirmuisen pitkä.

Sitten nousemmekin ylös noihin samoihin hommiin klo 2-3 kun Pikkuinen herää. :grin

Yleensä menee 23-00 väliin, lapset nukahtaa 21 aikoihin niin kaipaan hetken omaa aikaa että vaan istuu ja katsoo leffaa tms.yksin taikka miehen kanssa.

Takaisin