moi..

jooonna

Vasta-alkaja
mitä pitäis tehdä kun on jo 9kk poika. ja tein 2 pv sitten raskaustestin ja näytti positiivistä, mutta isä ei halua toista lasta. en haluais tehdä aborttia mutta se vaatii.. sukulaiset on kanssa aborttia vastaan..
 
Huomenta jooonna

Taisi isukille tullaa hiukan yllätyksenä tuo uusi raskaus, ei ole ehtinyt sulatella vielä asiaa ollenkaan. Joka tapauksessa sinua ei voida pakottaa aborttiin. Jospa saisitte juteltua asiasta vielä. Mikähän miestäsi arveluttaa toisen lapsen saamisessa? Onko yövalvomiset vielä niin tuoreessa muistissa? [:)]
Tsemppiä kovasti sinulle ja toivotaan, että miehesi vielä ilahtuu ja voitte yhdessä odottaa toista lastanne.
 
tervehdys jooonna,
 
vai semmonen yllätys, elämä on :) onneksi olkoon!!
 
oon sitä mieltä, että päätös on kuitenkin asteen enemmän äidin kuin isän koskien aborttia. Sitä pitää miettiä ja tulla sinuksi päätöksen kanssa, mikä se sitten onkaan. Ja toki sitä isääkin on hyvä kuulla.
 
itse olen tilanteessa, jossa raskaus pääsi yllättämään. tapailemani mies oli sitä mieltä, että abortti. Itse pohdin asiaa ja tulin siihen päätökseen, etten voisi elää abortin kanssa. Ja nyt sitten odottelen onnellisena kaksosia :)
 
Voimia päätöksen tekoon!!
 
 
 
en tiedä. meidän lapsi antti on ollut todella helppo, niin helppoa lasta ei voisi edes toivoa [:D] niin toivottavasti on alku shokissa ja muuttaisi mielen. olen päättänyt että minä kyllä en aborttiin suostu. olen sitten vaikka lapsien kanssa yksin. olen nimittäin kerran saanut keskenmenon ja se oli aivan kauheeta. ja kiitos avusta <3
 
kiitos<3 no isä yleensä tykkää ottaa jalat alleen ja lähtee karkuun. olen päättänyt että en tee aborttia, sanakin tuntuu todella pahalta. Kyllä minä varmaankin pärjään kahden lapsen kanssa yksin.. Toivon niin [:)] kiitos neuvosta ja onnea odotukseen :) millon on laskettuaika? :)
 
Takaisin
Top