Mobiilisovellus toimii taas!

Ei ollu pelkästään mobiilisovelluksessa eilen ongelmaa.. Koneella en päässyt kirjautumaan pitkin päivää. :sad001 Herjas vaan, että ei löydy ko. sähköpostiosoitetta. Välillä toimi ja useammin ei toiminu. Tänään juuri äsken kyllä pääsin mallikaasti kirjautumaan. :) Ikävin puoli eilen oli se, etten päässyt ongelmaa mitenkään ilmaisemaan ylläpidolle.. Olisiko tällaiseen tilanteeseen jatkossa mahdollista saada toiminto jolla voisi ongelmasta ilmoittaa?
 
Mulla foorumi on hidastellut aika lailla, itse lueskelen ipadillä. Edelleen tuntuis samaa ongelmaa olevan että jumittaa. Liekö sitten meidän laitteessa vika..? Toisaalta muut sivustot kyllä pelaa normaalisti.
 
Ei ollu pelkästään mobiilisovelluksessa eilen ongelmaa.. Koneella en päässyt kirjautumaan pitkin päivää. :sad001 Herjas vaan, että ei löydy ko. sähköpostiosoitetta. Välillä toimi ja useammin ei toiminu. Tänään juuri äsken kyllä pääsin mallikaasti kirjautumaan. :) Ikävin puoli eilen oli se, etten päässyt ongelmaa mitenkään ilmaisemaan ylläpidolle.. Olisiko tällaiseen tilanteeseen jatkossa mahdollista saada toiminto jolla voisi ongelmasta ilmoittaa?


Minulle voi aina laittaa sähköpostia asiasta! Sähkköpostiosoite löytyy tuosta alhaalta ja se on reginaveritas@vau.fi



Tosi harmi että nyt jumittaa! :sad001 Mobiiliversion ongelma oli valokaapelissa (tarkemmin en tiedä) ja se on kuulemma korjattu. Annan IT:lle tiedoksi, että ongelmaa on!
 
^ kiitos sähköpostiosoitteesta jatkoa ajatellen :) olin sitten liian hätäinen, ettei muka löydy mihin infoa voi laittaa..
Jospa tuo ongelma ei enää toistuisi.. ihan ymmärrettävää ettei aina toimi, niinhän ne muutkin järjestelmät välillä kaatuu tai ongelmia ilmenee. :)
 
Takaisin
Top