Mitkä viikot ja mitä tekisitte?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja piijaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P

piijaa

Vieras
Olen suuren hämmennyksen vallassa ja loppuviimein ihan itse pitää se päätös tehä ja vastuu siitä ottaa mutta jos täältä jotain ajatuksen selkiyttäjää sais...

Alotetaan vähän kevyemmällä kysymyksellä, eli mitkä viikot mulla voisi olla kun viimeset kuukautiset muistaakseni alkanut 23.5. ja eka liuskatesti näyttänyt negaa 25.6. Toinen liuska näytti plussaa nyt 6.7. ja tänää parin tunnin pidätyksellä digin clearblue näytti 3+... mahdolliset raskautusmispäivät 6.6. 16.6 ja 19.6
tongue.png
Tämä siis ihan vaan mielenkiinnon vuoksi jos joku tykkää laskeskella tälläsiä, ultra on maanantaina...

No sitten se vähä kirpakampi kyssäri: pitääkö vauva vai ei...?
sad.png
Itselläni on kaksi lasta 6v ja 2v ja molemmilla eri isä aiemmista liitoista ja saaneet alkunsa hormoonihoidoilla, joten plussa on molemmilla kerroilla ollut kauan odotettu ihme...
Ja nyt tulikin yhtäkkiä täysin puskista vahinkoraskautuminen kun tämä toinen liitto päättynyt asumuseroon kuukausi sitten ja uuden miehen kanssa olen seurustellut 3kk... Seurustellaan kyllä niin vakavasti kun näin alussa voi seurustella ja molemmat oltiin maanantaina ihan 100% varmoja abosrtista ja nyt kumpikin vähän epäröi... Mutta voisiko tilanne paljon huonompi olla ku avioerokin vahvistuu vasta joulukuussa ja vauva syntyisi sitten joskus helmikuussa yms...

Että saisiko jotain pohdintoja...

Noilla tiedoilla raskautuminen olis varmaankin ollur 16.6 ja viikot nyt sitten 5+2. Toiseen kysymykseen en uskalla ottaa kantaa.

Itse sinun ja teidän tosiaan on tuo päätettävä, että jatkuuko raskaus vai ei. Lapsessa on kiinni eliniän, mutta mitä olen abortin tehneiltä kuullut, niin myös syyllisyys abortista kulkee mukana aina. Tarkasti siis teidän täytyy punnita ja harkita molempien vaihtoehtojen vaikutukset tulevaan elämäänne. Kyllä se ratkaisu löytyy sieltä syvältä itsestäsi.

Takaisin