Mitkä tuplat eri ikäisille sisaruksille?

Muh

Oman äänensä löytänyt
Kesäkuun äidit 2019
Valinnan vaikeus! :rolleyes:

Meillä oli esikoisella ja kuopuksella käytössä Emmaljungan super vikingit go double adapterilla ja ei oikein tykätty. Vaunut oli turhan pitkulaiset ja kömpelöt tuplina bussissa, eikä esikoinen ahtauden takia viihtynyt ala istuimessa. Tällä kertaa haluttaisiin koittaa joitain toisia tuplia, jotka menisi kuitenkin tarvittaessa myös yhdellä. Ollaan mietitty Emmaljungan double vikingiä, joiden kaveriksi voisi ostaa viking rungon jota käyttää yhdellä. Tämmöinen viritelmä veisi kuitenkin suht paljon tilaa eikä ole sieltä halvimmasta päästä.

Kriteereinä
- Samat vaunut menisi tuplina sekä yhdellä
- Vauvan koppa työntäjään päin
- Näppärät julkisissa

Onkohan tällaisia edes olemassa.. ehdotuksia? :grin

Mä ehdin hetken tehdä tutkimustyötä tästä ennen keskenmenoa viime vuonna. Mulla olisi hankinnassa ollut joko Mountain Buggy Duetit tai Bugaboo Donkey Duot. Katsasta ne!

Ostettiin Baby Jogger City Selectit, koska vierekkäin istuttavat tuplat ei mahdu kerrostalon kapeasta varaston ovesta sisään. Esikoinen olisi tuskin viihtynyt alaistuimessa pimennossa josta ei nää eteenpäin, näissä edessä oleva istuin on se joka on alempana.

Meillä käytössä phil & teds tuplat, Navigator-malli. Taitaa nykyisin olla nimeltään Sport? Ei voi kuin suositella, muuntautuu parilla kliksautuksella yhden tai kahden rattaiksi, menee peräkontissa pieneen tilaan, mahtuu kaupan ovista sisään kun lapset istuvat peräkkäin...

Kiitos kaikille vinkeistä!
Baby joggereille ja phil&tedseille en ihan lämmennyt, mutta rakastuin bugaboon donkeyhin <3 Hinta tosin hirvittää :grin Mountain buggyt oli myös tosi varteenotettava vaihtoehto ja hintakin olisi lompakolle ystävällisempi. Tulikohan nyt vielä suurempi valinnan vaikeus.. :rolleyes:

No uskon että on vaikeaa! Bugaboot ois ollu mulla ykkösvalinta jos budjetti ois varmasti riittänyt. Mountain Buggyt ois sit edullisempi vaihtoehto niille. Sit vaan googlaat kokemuksia ja käy vaikka koeajaa! Ja katsasta käytetyt. Tuuhan sit kertoo mihin päädyit:angelic:

Meillä on hyvin palvelleet Bumbleriden Indie Twinit (jos yksösrunkoa tarvitsee, sama koppa käy myös siihen). Mukavat työntää, kuomu suojaa hyvin, hyvät säädöt selkänojassa, jalkatuessa ja valjaissa, mahtuvat paikallisbusseihin.. Hintavat nuokin toki ovat, jos uutena ostaa. Muuten ominaisuuksiltaan olleet hyvät ja palvelleet kuuliaisesti kohta 4v ajan eli isommatkin lapset noihin vielä mahtuvat. Ainakin vanhempaan malliin, uudessa valitettavasti on istuimen pituutta ilmeisesti lyhennetty. :(

Makukysymyksiähän nämä ovat, joten kannattaa mitata tarkkaan ovet, auto jne, mihin rattaiden pitää mahtua ja muuten valita sitten tuntumaltaan sinulle parhaiten sopivat menopelit. :)

Meillä kanssa sisarusrattaat hankintalistalla ja olipa hyvä, että tuli luettua tätä keskustelua. Haluaisin sellaiset missä istuimet vierekkäin, mutta ei muuten varmaan mahdu ovista sisään.:confused: Bugaboot olis ihanat, mutta en mitenkään pysty perustelemaan itselleni (tai saatika miehelle) että kuluttaisin 2000e vaunuihin. Etenkin kun juuri 2017 ostettiin uudet Britax go big vaunut kun keskimmäinen syntyi.:smiley-ashamed004

Laskulle lähtee meillä bugaboon donkey sisaruavaunut kun hintakaan ei ollut kuin 1300e.

Laskulle lähtee meillä bugaboon donkey sisaruavaunut kun hintakaan ei ollut kuin 1300e.
Muakin kiinnostaa mistä tilasit? Itse oon kattonu babycare.nl sivustolta, mut ei ne sieltä ihan noin hyvään hintaan irronnu :eek:

Mä oon aikalailla päättäny että meille tulee donkeyt. Vaikka noi mountain buggyt ja indie twinit ois muuten kivat niissä joutuu lapsi heti istumaan kasvot menosuuntaan mikä on meille deal breaker. Ahdistaa kyllä noiden aasien hinta ja koitan aina ahdistuksen iskiessä googlailla halvempaa kriteereihin istuvaa vaihtoehtoa, mutta mitään yhtä järkevää ei vaan ole tullut vastaan :rolleyes:

Vaunukopan saa työntäjään päin Mountain Buggy Dueteissa :)

Jos tilaa Bugaboo Donkeyt yhdistelmävaununa (Mono), saa n.1300e hintaan jolloin tulee 1 vaunukoppa vauvalle ja 1 istuinosa. Jos haluaa Duot, tulee vaunukopan lisäksi kaksi istuinta ja hintaakin enemmän. Toki tarjouksia on ja voi saada edullisemmallakin jostain, varsinkin jos tilaa ulkomailta.

Vaunukopan saa työntäjään päin Mountain Buggy Dueteissa :)

Juu, tiedetään. Me kuitenkin halutaan että lapsi voi kopankin jälkeen vielä olla kasvot työntäjään päin :happy:

Monoissa tulee käsittääkseni vain yksi kehikko ja kahdet kankaat - toiset koppaa ja toiset istuinta varten - eli ne ei toimi tuplina jossei osta toista kehikkoa. Siksi mä oletin, että 1300e ois ollut duoista :grin

Takaisin