Mitkä tuoksut tai hajut yhdistät mihinkin?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tuleeko sinulle mieleen kanelin tuoksusta joulu? Tai palaneiden tulitikkujen hajusta sauna? Mitä sinulle tulee mieleen eri tuoksuista ja hajuista?

Yhdestä hattaran tuoksuisesta hajuvedestä tulee mieleen hääpäivä, koska silloin suihkautin tuota tuoksua.

Vasta leikatun ruohon tuoksusta tulee mieleen kesä.

Mulle tulee kastematojen ja mädäntyneiden kasvien hajusta mieleen syksy ja vaikka sanonkin näin niin ei ole vastenmielistä vaan usein, kun syksyllä menen ulos haisee niiltä.

Vaniljan kun haistan tekee mieli leipoa jotain.

Asflatin haju tuo mieleen kuuman kesän, kun esim tietöitä tehdään.

Vauvan tuoksusta tulee tosi hyvä mieli. :happy:

Kookosen ja vaniljan tuoksusta tulee mieleen oma äiti. Äiti käyttää siis aina hajuvesiä joissa on näitä tuoksuja. :)

Rakastan sipulin tuoksua ja sen yhdistän kotiin/ruuanlaittoon sekä hyvään mieleen. Sama pätee myös valkosipuliin.

En itse pidä laventelin hajusta ja sen yhdistän siivoukseen. Inhoan myös kahvin hajua, mikä on todella outoa monien mielestä. En siis itse edes juo kahvia. :wtf:

Metsän+sisävesistön tuoksu tuo yleensä mieleen mökin, jolla vietettiin paljon kesiä lapsena.

Jokin miesten deodorantti tuo mieleen isäni. Hän käytti joko sitä tai samanhajuista partavettä kun olin lapsi. En tiedä deodorantin merkkiä, mutta tunnistan hajun kun haistan sen.

Kanelista tulee mieleen korvapuustien leivonta.

Lisätään vielä että pidän kissan tuoksusta. :3 Se on jotenkin rauhoittava. Liekö sitten sekin jäänne lapsuudesta, kun meillä oli kissoja.

Takaisin