Mitkä päivämäärät ovat sinulle tärkeitä?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko elämässäsi tärkeitä päivämääriä, syntymäpäivä tai jokin vuosipäivä?

Minulle ehdottomasti tärkeimpiä ovat loppiainen eli lapseni syntymäpäivä ja hääpäivämme 11.11.

Syntymäpäivät ja nimipäivät pyrin aina muistamaan. Myös hääpäivä on tärkeä. Meidän hääpäivä on muuten 11.1. :wink

Vuosipäivä, kihlapäivä ja hääpäivä. Perheen, lähimmän suvun ja ystävien synttärit :)

Minullekin tärkeitä ovat edellämainitut. Muistan myös päivämäärät, milloin olen saanut tietää raskaudesta eli tehnyt positiivisen testin. :) Myös keskenmenneen raskauden laskettu aika on jollain tavalla tärkeä, vaikka ei mitenkään välttämättä huomioida arjessa..

Seurustelun vuosipäivä, kihlajaispäivä ja hääpäivä. Perheen ja lapsuuden perheen synttärit myös vaikka joskus saattaa joutua ihan miettimään että minäs päivänä kukakin nyt oli syntynyt.

Syntymäpäivät(myös abortoidun vauvan la), päivä jolloin tapasin mun miehen ja hääpäivä. Siinäpä ne:) onhan siinäkin jo 11 päivää muistettavaks:D

Itselle jää useat päivämäärät muistiin, vaikkeivat kovin tärkeitä oliskaan. Mutta tärkeitä päivämääriä on mm.mun ja miehen tapaamis- ja seurustelunaloitus päivät, kihlapäivä, hääpäivä, lasten synttärit..lisäksi lähisukulaisten synttärit tulee muistettua!

Minä en edes muista tarkkaa päivää koska ekan kerran tavattu :hilarious: varsinaista "seurustelun alkamispäivääkään" ei varsinaisesti ole. Kihloissa ei koskaan oltu, mentiin parin vuoden päästä suoraan naimisiin, joten se on ainut "the day" mitä voi muistella :hilarious:

Pää on täynnä päivämääriä. Äidin, sisarusten, siskonlasten, oman lapsen ja miehen synttärit. Ystävien ja kavereiden synttärit, lähimmän ystävän nimpparit. Ensitapaamisen vuosipäivä. Edesmenneen koiran kotiutumispäivä, tikkuunpissaamisen vuosipäivä, kuolinpäiviä. Nykyisessä työpaikassa aloittamisen vuosipäivä. Exien syntymäpäivät.

Huokaus, en tiedä miksi päivämäärät jäävät päähän ikuisiksi ajoiksi, mutta hyödyllinen tieto ei sitten niin millään. :rolleyes:

Minä en edes muista tarkkaa päivää koska ekan kerran tavattu :hilarious: varsinaista "seurustelun alkamispäivääkään" ei varsinaisesti ole. Kihloissa ei koskaan oltu, mentiin parin vuoden päästä suoraan naimisiin, joten se on ainut "the day" mitä voi muistella :hilarious:

Jokainen naimisissa oleva on ollut vähintään esteiden selvityksen ajan 7vrk kihloissa. :)

Tärkeitä ovat tietty lasten ja miehen syntymäpäivät. Kohtuun kuolleen tyttären syntymäpäivä.
Seurustelun vuosipäivä.

Muistan lisäksi kaikkien tätien, serkkujen ja serkkujen lasten syntymäpäivät.

Pojan syntymäpäivä tietty, lisäksi päivä jolloin miehen kanssa "juttu" alkoi. En oikeastaan edes muista milloin sovittiin että oikeasti seurustelemme, joko 6 tai 7 tai 8 helmikuuta... Pitäisköhän vaan valita joku... :hilarious:

Jostain syystä muistan edelleen myös päivän kun tein positiivisen raskaustestin, lisäksi syntymäpäiviä on vino pino mielessä...

Tärkeimmät päivämäärät ovat tietysti lasten syntymäpäivät. :) Sitten toki myös miehen syntymäpäivä ja hääpäivä ovat tärkeitä. Kihlapäivän koitan muistaa, mutta on se joskus mennyt ohikin. :grin Toki myös vanhempieni ja veljieni syntymäpäivät muistan.

Isovanhempieni kuolinpäivät ovat jääneet mieleen. Tärkeitä nekin, joskin hieman eri tavalla.

Takaisin