Mitkä hiustyylit ovat mieleesi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Keskijakaus vai sivujakaus? Otsatukka vai ei? Pitkä vai lyhyt? Blondi vai brunette? Millaiset hiustyylit miellyttävät sinua?

Pitkä blondi tukka, sivujakaus, ei otsatukkaa. Tykkään! Tällaisen mallin olen pitänyt pitkään! Välillä on ollut otsis, mutta se ei oikein pysy ojennuksessa.

Itselläni tykkään pitkästä omanvärisestä tukasta sivujakauksella ilman otsatukkaa. En pidä kampaamokäynneistä, joten tämä on kätevä.

Itsellä on takalistoon ylttyvä punainen tukka.
Eniten siis miellyttää pitkät hiukset. Jakauksella ei ole väliä. Otsatukasta en tykkää.

Mulla on nyt sivujakaus, pitkä tukka, kiharat ja punaruskea tukka.

Tykkään pitää nutturaa, tai ranskanlettejä.

Hiustyylini on perinteisesti ollut varsin kokeellinen. Lyhyttä ja pitkää vuorotellen, rastoja, pidennyksiä ja pikkulettejä, kaikki mahdolliset värit on tullut kokeiltua. Yksi lemppareista on ollut räikeä sininen, johon olen päätynyt vuosien varrella useamman kerran.
Nyt olen viihtynyt yllättävän pitkään luonnollisen kylmän vaaleahkolla tukalla. Jakaus on vaihtelevasti sivulla tai keskellä. Kaikenlaiset letit ja nutturat on kivoja ja etsin aina uusia ideoita kokeiltavaksi. Otsatukankin leikkautan muutaman vuoden välein jos tulee sellainen olo, että jaksan tapella sen aina oikeaan asentoon pesun jälkeen.

Hiukseni on jo pitkään olleet jotain hartiamittaisen ja siitä pidempien väliltä. Välillä mietin lyhyempää mallia, mutta tämä on siitä kiva ettei tarvitse ravata parturissa ja laittamiseksi riittää harjaaminen. Otsatukkaa en missään nimessä halua ja jakaus on vähän sivussa. Väri on ruskea, mikä on ihan kiva, enkä ole värjännyt moneen vuoteen.

Itsellä pitkähköt kasviväreillä värjätyt punaiset hiukset ollut nyt 5v putkeen ja tähän tykästynyt. Ei otsista ja kaipa tämä jonkinlainen sivujakaus on, yleensä kyllä hiukset kiinni.
Vähän kaikkea väriä ja pituutta on kokeena joskus ollut

Kaikenlaista on tultu kokeiltua värillisesti ja nautin vieläkin värien kanssa leikkimisestä. On ollut kaikkea sinisestä pinkkiin ja luonnollisiin sävyihin.

Leikkauksissa suosin itselläni pitkiä hiuksia otsatukan kanssa mutta kadehdin ihmisiä joille sopii hyvin lyhyempikin kampaus. :)

Jakauksissa vaihtelu virkistää!

Minulla on nyt oma väri (punertavanvaalea) plus hieman vaaleita raitoja. Pidän kyllä! Nyt on myös lyhyempi kuin on ollut aikoihin, vähän leuan alle vaan... Yleensä mulla on pitkä tukka ja pidän pitkistä hiuksista! Ihan lyhyeksi en leikkaisi ikinä. Kampauksista on ollut vähän kaikkea permanentista shokkiväreihin, mutta nykyään aika luonnollinen miellyttää eniten. Otsis on myös ollut aina, koska vähän arastelen korkeaa otsaani. Välillä pistän otsatukan pinneillä sivuun ja koitan totutella olemaan ilman.

Takaisin