Miten viettää uuttavuotta vauvan kanssa?

Nii tai sitte vois kysyä,et miten vietetään uusvuos vauva vatsassa:D?! Itse aion saunoa ja juoda pommacia sitte sen kuoharin sijaan,maanantaina käynnistetään synnytys,vihdoin!
 
Kotona ollaan ihan omalla porukalla. Sukulaispitoisen joulun jälkeen ihan kiva olla oman perheen kanssa. Syödään hyvin ja katsellaan raketteja :) Eli rauhallisissa merkeissä otamme vastaan tulevan vuoden.
 
Mindcircus: Kaksi vuotta sitten mäkin vietin uuttavuotta mahan kanssa, ja erehdyin silloin lähtemään miehen kavereiden mökille..oli muuten kamalaa, kun miehen kaverit rellesti hirveässä kännissä ja itse yritin saada välillä untakin.. :D

Tänä vuonna päästän miehen sukulaisiin juhlimaan, ja vietän tyttösen ja tytön kummin kanssa rauhallista iltaa. Olkkarin ikkunasta näkyy isot ilotulitukset! Toivottavasti tyttö ei pelkää tulituksia, viime vuonna nukkui koko yön heräämättä yhteenkään paukahdukseen :)

Ihanaa uuttavuotta kaikille! <3
 
Vauvamahan ja mieheni kanssa ollaan kahestaan kotosalla. Minä juon limpparia ja mieheni olutta. Jos sitä kohta lähtis ajelemaan ja katselaam muitten räiskettä. Myöhemmin sitten ammutaan omat räiskeet. :)
 
Viime vuonna uusi vuosi meni minimahan kanssa niin, että oltiin veljen luona jossa oli lauma muitakin kavereita ja myös leikki-ikäisiä lapsia. Illan mittaan raskausuutinen levisi kun minulla ei ollutkaan siideritölkki kourassa. Syötiin ja juotiin (minä limua ja jotkut aikuisista kohtuudella muutakin), puolen yön aikaan alkoi uupumus painaa mutta Trivial Pursuit oli pääsemässä vasta aluilleen (lapset oli kaikki jo nukkumassa), joten käperryin silmät kierossa sohvan nurkkaan ja odotin koomassa pelin päättymistä. Kolmen aikaan lähdettiin miehen kanssa ajamaan kotiin :D Väsytti, mutta toisaalta hauskaakin oli eikä mua haitannut vaikka meni pitkään kun kyläpaikka oli sellainen että sai nostaa villasukkiin puetut jalat sohvalle ja ummistaa silmät hetkeksi.

Tänä vuonna paistettiin takkamakkaraa (tai loppujen lopuksi mies paistoi, kun olin just nukuttamassa meidän päiväunirytminsä menettänyttä tyttöä kun akuutti uupumus iski), syötiin koko perheen voimin (viisikuinen imeskeli leveä hymy naamalla kanasuikaleita), käytiin lyhyellä iltakävelyllä vauva kantoliinassa raketteja katselemassa, poksautettiin takapihalla kolme roomalaista kynttilää, ja kohta korkataan miehen kanssa kahden desin kuohuviinipullo ja käperrytään sohvalle pikkumurun ollessa jo yöunilla.

Ai niin, ja tottakai vauvaperheen uuteenvuoteen kuuluu myös kakka-arpajaiset, eli joko se tulee, miksei se tuu, mitäs tehdään :D Kohta kaksi viikkoa ollut ummella ja tänään sain huijattua ummetuslääkettä mahaan asti (eilen sylki suupielestä ulos) - toistaiseksi tuloksetta. Tiedä millainen keskiyön yllätys meitä odottaa ;)
 
meillä mies on töissä ja ite olin 5 kk pojun kaa kaverin luona jolla 11 kk poika ja ammuttii sitte muutama pien raketti ku ne oli hereilä ja tultii sitte kotia iltapuurolla ja yöpuulle... koirienkaa takii pitä olla kotona ettei tee pahoja sisällä ku pelkää noit raketteja... ite saan ny rauhassa katella raketteja ikkunasta ku asutaan  nii hyväl paikal et n'kee aika paljonki.. :)
 
Kyllä ottaa niin päähän!! Meillä mies lähtee TAAS kaveriensa kanssa juhlimaan ja minä jään lasten kanssa kotiin. Tätä nyt jatkunut kolme vuotta putkeen, siitä lähtien kun esikoinen synty. Ärsyttää, vituttaa, harmittaa. Uuden vuoden juhliminen ois mun mielestä ihanaa oman perheen kesken. Makkaranpaisto ja tinanvalaminen niinkun omassa lapsuudessa, mutta ilmeisesti se nyt on liian vanhanaikaista kun kaikkien pitää päästä vain ryyppäämään. :sad001 Enkä kyllä mitään sympatiaa saa miltään taholta, kaikki kaveritkin ihmettelee mun valitusta, kun "kyllähän sitä miehen pitää välillä päästä kavereiden kanssa rellestämään". Joo niinpä. Menis vaan joku muu päivä kuin uusi vuosi...
 
En päästäis kyllä miestäni lähtemään mihinkään jos itse joutuisin jäämään yksin kotiin. Meillä uutta vuotta vietetään nelikuisen kanssa kotona. Ystäväpariskunta tulee meille käymään, syödään herkkuja, maistellaan viiniä ja pelataan lautapeliä. Me mennään vauvan kanssa nukkumaan 21-22 ja sen jälkeen muut saavat jatkaa iltaa miten haluavat ja silloin sallin myös sen, että isä saa lähteä muiden mukaan.
 
Muokattu viimeksi:
kaksi vuotta sitten vietin uutta vuotta maha pystyssä viimeisillään raskaana. en kyl muista, tehtiinkö mitään erityistä. saunottiin kai ja mies joi olutta, minä kaikkea alkoholitonta. viime vuonna oli jo tyttökin mukana uudenvuoden vietossa, mut meni ajoissa nukkumaan. taidettiin viettää alkoholiton uusivuosi ja juotiin alkoholitonta kuoharia. tänä vuonna olenkin raskaana rv 7+, joten luulen, että tipahdamme tytön kanssa molemmat jo alkuillasta ja olenkin luvannut miehelle, että hän voi mennä kaverilleen juhlimaan, koska meistä ei ole hänelle seuraa uudenvuodenvalvojaisiin. ennen nukkumaanmenoa syödään hyvin ja valetaan tinat sekä katsotaan ikkunasta raketteja. meillä on myös koira, joten emme ole menossa ulos.
 
Meillä mies on edelliset kaksi vuotta ollut nuorimmaistaan vahtimassa että exänsä pääsee juomaan ja minä selvin päin kotona. Enpä usko että tulevinakaan vuosina paljon tuosta muuttuu. Ainakaan, kunnes poika on vähän vanhempi. Niin pitkään jos mies viettää jouluaaton ja päivän miun ja perheen kans ni saa uutena vuotena kyl ite valita miten sen viettää, mie voin olla jatkossa ihan tyytyväisenäkin lapsen/lasten kanssa sitten keskenäni :) (Yhteinen on nyt vasta masussa mut eiköhän se samalla kaavalla jatkossakin.)
 
Henkilökohtaisesti inhoan uuden vuoden viettoa, kiitos lapsuuden huonojen kokemusten. Viimevuodet olenkin viettänyt tämän päivän töissä ja jättänyt juhlimisen muille.

Nyt on ensimmäinen uusi vuosi tulossa kotona! Mitään ihmeitä en saa tehdä, koska ennenaikaisten supistusten takia liikkumista on rajoitettu. Mieheni päätti hetken harkittuaan jäädä kanssani kotiin, kun illalla tulee jääkiekkoakin. :D Itse olin jo hieman ehtinyt surra yksin jäämistä, kun miestäki oli kosiskeltu toisaalle juhlimaan, mutta eipä nyt tarvitsekaan sitä miettiä. :) Mikäli eräs ystäväpariskuntamme olisi viettänyt joululomansa Suomessa, olisimme kutsuneet heidän meille viettämään uutta vuotta.
 
meillä oli miehen ystävä alkuiltaa istumassa,ja lähettiin siitä keskiyön maissa katteleen raketteja.tää oli viä ihajjees,kunnes tein sen virheen et lupauduin kuskiks (18+1 menossa siis ittellä) kun nää kaks halus kaupungille pitkästä aikaa.
siellä viä pari kaveriaan sattumalta yhyttivät; joten lopputulemana minä+päihtynyt äijäkööri baarissa,johon ei kannata selvinpäin astua,ja viä uusvuosi ja k-18 :eek: no,otan tästä opikseni...miehen käytöksestä ei mitään valittamista mutta ei tossa kyllä kauheen korkeisiin tunnelmiin itte kyl mitenkäänpäin päässy :p:grin
 
Takaisin
Top