Miten vauva sai alkunsa?

Lisään vielä et oltiin miehen kaa kummatkin lomalla ja harrastettiin vähän kotimaan matkailua ja luontoretkeilyä ja siinä oli sitten aikaa :hilarious: Oli heinäkuu ja silleen...
 
Meillä ennestään kaksi kouluikäistä lasta, mä oon haaveillut jo useamman vuoden kolmannesta. Nyt vihdoin mieskin lämpesi idealle. Kesäkuussa aloitettiin yritys "tulee jos on tullakseen", en seurannut ns oikeita päiviä pupuilla.
Toisesta kierrosta tärppäsi, olin varautunut pidemäänkin odotteluun. :)
Vieläkään en ole oikein asiaa sisäistänyt kun vasta 4 päivää sitten plussailin. :grin
 
Meillä myös muutaman vuoden lapsettomuushoidot takana. Alkuun oli muutama inseminaatio ja siirryttiin raskaamman sarjan IVF-hoitoihin. Tokan kierroksen IVF pakastealkiosiirrosta raskaaksi. Ei sitä oikein alkuun edes tajunnut todeksi niin monen vuoden yrittämisen jälkeen ❣️
 
Puoli vuotta yritettiin ensin niin että minulla oli ehkäisykapseli jonka teho piti olla jo pois, mutta ilmeisesti vieläkin vaikutti. Lopulta sain ajan poistoon.
Sitten toinen puoli vuotta ilman ehkäisykapselia ja ovulaatiotestejä, jonka jälkeen otin yhteyttä terveydenhuoltoon, kun kaikkialla sanottiin että puolen vuoden jälkeen jos ei tärppää ja yli 35v.
Sanoivat että tutkimuksiin julkisella puolella ei pääse vielä, yksityiselle kyllä, merkkasivat Maisaan diaknoosin lapsettomuus ja kehottivat kokeilemaan ovulaatiotestiä sen mittaamiseksi, tapahtuuko ovulaatiota yleensäkään.
Juhannuksena sain plussaa ovulaatiotestistä ja toisen kerran kokeiltiin ajoittaa yritys testiin.
Olin henkisesti jo ihan loppu tähän yrittämiseen, mutta lopulta näinkin yksinkertaisella avulla toimi. Beating Heart
 
Meillä oli melko aktiivista yritystä 5 kk, ja viidennellä kierrolla tärppäsi. Ovulaatiotestit oli käytössä, mutta viimeisellä kierrolla se ei näyttänyt jostain syystä ovulaatiota, vaikka kehosta kyllä huomasin, että nyt on aika. Aikaisemmilla kierroilla ovulaatiotesti oli näyttänyt ovulaation ajankohdan. Luotin kehoon ovulaatiotestin negoista huolimatta, mikä näemmä kannatti :).
 
Takaisin
Top