Miten valitsit profiilikuvasi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä on monilla hienoja kuvia profiilikuvina. Olisi mukava kuulla ajatuksia niiden takaa. Onko niiden valinnassa mielenkiintoisempi tarina? Vai pidätkö vain kissoista/syksystä/kukista/väreistä ja siksi kuvasta? Tai onko kuvassa koirasi/lapsesi/huonekasvisi/sinä itse? Jos vaihdatte kuvan, voitte toki kirjoittaa uuden viestin uudesta kuvasta. :)

Itselläni on susi talvisessa maisemassa lähinnä koska pidän susista (ne on kiehtovia) ja talvesta. Osittain myös siksi susi, että nimimerkkini tarkoittaa naarassutta muistaakseni muinaisnorjaksi.

Mä oon laittanut pojastani kuvan, kun vauvana hällä oli ekaa kertaa arskat päässä ja kuva oli kiva. Ei liity siis mitään sen kummempaa hienoa tarinaa, vaan kuvaksi vain silloin valikoitu kuva jossa on elämäni tärkein poika!

Mulla on kuva mun ja mieheni kihlajaisista. Ystävät järjesti meille yllätyksenä juhlat ja oli tuollaisista ulkoroihuista koonneet ison sydämen :Heartbigred

Miulla on kuva yhdestä rakkaimmasta paikasta, kesämökin rannasta ilta aurinko laskee järvelle:)

Miulla taas ei siksi ole mitään kuvaa, kun en ole keksinyt mistä sen laittaisin.. Omaa naamaani en halua/muutakaan henkilökohtaista. Oon pähkäillyt tätä asiaa koko foorumilla olo ajan, mutta "aihetta" en ole vieläkään keksinyt. Kuitenkin olisi kiva, jos se jollain lailla kuvastaisi minua. Ehkäpä sen vielä keksin :grin

Mulla on kuva, johon liittyi ottohetkellään sellainen pysähtynyt tyyni tunnelma. Tuossa kuvassa on nuokkuva lintu etelä-afrikkalaisen luonnonpuiston järven yllä. Paljon on tunnemyrskyjä ennen ja jälkeen koettu perhettä toivoessa. Valitsin kuvan, että edes jossain kohtaa muistaisin tyyneyden.

Mun kuvassa on meidän nuorempi koira noin 8 vk iässä nukkumassa ylösalaisin ja sen nenän ja suun seutu oli niin kovin suloinen niin otin siitä kuvan, ja laitoin sen sit tänne :Heartred

Oman profiilikuvani tarina on Venetsiasta, koska kuva otettiin pimeällä käytävällä auringonvaloa vasten siitä tuli vahingossa tuollainen, ei siis ollut tarkoitus. Kyllä minun alunperin piti näkyä hyvin tuossa kuvassa. Mutta tästä tulikin yksi lempikuvistani =)

Mä pidän hirveesti kukkien ja kasvien kuvaamisesta järkkärillä, joten siksi profiilikuvana kukka. Ollut jo monta vuotta, mutta tykkään aina vaan tuosta samasta kuvasta jotenkin erityisen paljon. :)

Mun kuva on kuopuksen vauvakuvauksesta, eli rakas asia itselle, kaunis foorumille sopiva kuva, eikä kuitenkaan ole tunnistettava.. :)

Pihassa kukki ruusut niin ihanasti, että se oli pakko ikuistaa. Vihreä ja fuksian punainen on mun lempivärit, joten siksi pidän kuvasta. :)

Tykkään kulkea koroissa, ja kuvassa on kivat korkokengät missä edustettuna suuresti rakastamani kissat, joten ei kai siinä se kummempaa? :happy: Olisin halunnut kuvaan jonkun omista kissoista, mutta tähän hätään kaikki löytämäni kuvat oli ihan liian suuria tiedostoja niin piti hylätä idea... Ehtiihän tuota vaihdella sitten jatkossa fiiliksen mukaan.

Takaisin