Välillä menee todella pitkiä aikoja, ettei kumpikaan puhu koko asiasta mitään. Tiedän, että mies haluaisi varmaan ns. koko ajan, mutta itsellä on halut olleet kadoksissa jo vuosia. Eli meillä se sitten menee siihen, että kun tarpeeksi aikaa on kulunut, niin pakotan itseni jaksamaan ja "haluamaan" edes sen kerran. Mies tietää, että olen haluton, eikä sitten aina meinaa suostua ollenkaan, kun häntä häiritsee se, etten halua, eikä haluaisi pakottaa minua mihinkään. Yleensä kuitenkin sitten myöntyy, kun sanon, että joko nyt, tai sitten taas joskus hamassa tulevaisuudessa.
Ollaan kyllä molemmat aika väsyneitä jatkuvasti, meillä kummallakin on omat uniongelmamme, ja poika sitten vielä siinä lisäksi hämmentää niitä vähiäkin yöunia välillä, jos sattuu levoton kausi, jolloin hän sitten heräilee öisin yhden tai useamman kerran. Itse käyn töissä ja hoidan suurimman osan kotitöistä, joten ehkä oma väsymys on potenssiin jotakin miehen vastaavaan, kun hän ei ole työelämässä. (Ollaan siis molemmat jo lähempänä viittäkymppiä kuin neljääkymppiä)