Miten sinua muistettiin tänä äitienpäivänä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Saitko tänään äitienpäivälahjan? Mitä sait? Saitko kukkia, aamiaisen vuoteeseen tai muuta hemmottelua?

Esikoinen oli tehnyt eskarissa rannekorun ja isin kanssa tekivät kortin. Saan myös imetyskorun, mutta tilattiin se vähän myöhässä eikä se ole vielä tullut. Kukkia tai hemmotteluja en saanut. Paitsi valmiin ruokapöydän ja kakkua äidilläni, minne mentiin viettämään äitienpäivää.

Minä en halua koskaan aamiaista vuoteeseen, mutta lapsen tekemän kortin ja lahjat sain heti vuoteessa. Mieskin oli hankkinut lahjan, yleensä ei osaa pitää lahjoja piilossa ja antaa ajallaan, joten olin yllättynyt. Isommilta lapsilta sain kirjan ja kukkia.

Esikoinen oli tehnyt eskarissa vaikka mitä. Itse keksimänsä paperikukka kortteineen oli todella kaunis.Sen sijaan pakollinen puupalikoista tehty koruntapainen ei selkeästi ollut miellyttänyt tekijäänsäkään. ( Muutenkaan visuaalinen lapseni ei pidä pakollisista ”vihreälippu” hössötyksistä, joissa pakotetaan askartelemaan pullonkorkeista tms. roskasta)

Mies oli tehnyt ylläriksi tapas-päivällisen ja juniori nyt ei vielä äitienpäivästä vielä paljoa ymmärtänyt.

Mies teki perheelle lounaan ja kun iltapäivällä lähdettiin koko perheen voimin pihalle sain veikeän kukkaruukun täynnä herkkuja. :joyful:

Takaisin