Miten pian..

Hannele#30

Silmät suurina ihmettelijä
Miten pian raskaaksi taas? Täällä toivotaan kolmatta lasta. Eka raskaus tärppäsi heti ja toisessa yhdet kuukautiset ehti tulla ja raskaus sen jälkeen. Liian hyvä tuuri, tiedän! Nyt tietenkin jännittää miten käy, meneekö kuukausi vai vuosi. Tammikuun puolella aloitettiin yritys ja tänään menkat. Uutta yritystä putkeen.... Ja kova vauvakuume jyllää!!!!

Se oiskin kiva, kun edellinen/edelliset raskauden ennakois tulevaa, mutta eipä näistä koskaan tiedä. Itsellä esikoinen tärppäsi kolmannesta kierrosta ja nyt menossa yk4. Kovasti myös toiveissa ettei tässä kamalan kauaa menisi..

Mulla tuli samaa kyselyä vahingossa kaksi enkä saanut toista poistettua. Tekniikan ihme kun olen! :D Silkasta mielenkiinnosta kyselin miten pian tärpännyt. Todella todella hyvää tuuria meillä. Nyt (en tiedä syytä tälle) on sellainen tunne ettei kovin nopeasti tule onnistuu uusi raskaus. Koetan hillitä kuumetta mut minkäs teet! Kuume vain nousee ja nousee....

täälä esikoisen aikaan tais mennä reipas puolivuotta, kuopus sai alkunsa kun söin pillereitä, ja kolmoselle lupa annettu heinäkuusta 2012. km 12/12. kovasti jo odotan uutta tärppiä..

mulla tärppäsi tuo esikoistyttö neljän vuoden yrityksen jälkeen. ehdin jo ajatella ennen positiivista r-testiä, etten mä kykene edes saamaan biologisia lapsia ja tutkimuksiin jne. hakeutuminen oli työn alla. luomusti siis tärppäsi ilman mitään hoitoja.

nyt sitten kuumeilen ja toivon toista, mutta eipä sekään nähtävästi irtoa yhtään sen helpommalla, vaikka sitä sanotaankin, että toinen voisi tulla helpommin. toivon kyllä, ettei mene ihan noin kauaa kuin esikoisen kohdalla, tai siis en kyllä odota noin kauaa, vaan hankkiudun viimeistään syksyllä tutkimuksiin ja hoitoihin.

muoks. ai niin, nyt taitaa olla meneillään yk 5 (ehkä, en taida edes muistaa enää, 5. tai 6.)

Takaisin