Miten olette saaneet raskaudesta/imetyksestä aiheutuvat ulkonäkömuutokset palautumaan normaaliin?

Breathalyzer

Vasta-alkaja
Esim. Imetys=riipparit tai mahasta usein jää roikkuvaa nahkaa, pömppis, raskausarvet jne. Kertokaa myös miten olette ehkäisseet näitä raskauden ja imetyksen aikana!

Mä en esikoisen raskausaikana saanut muuta kun pari pysyvää lisäkiloa ja rinnat sai yhden kuppikoon lisää. Tämän raskauden aikana tuleekin varmaan sitten kaikenlaista muutakin.
Tukevat rintaliivit ja masun rasvaus;siinä mun ehkäisykeinot. En minäkään usko noitten rasvojen vaikuttavan raskausarpien syntyyn. Joillakin se nahka repeää rasvauksesta huolimatta. Mä rasvasin sitä varten kun mulla on muutenkin kuiva iho.

Höh, kunniamerkkejähän ne on, ne kuuluu asiaan.  Mä olen ylpeä siitä mihin mun keho on jo kerran pystynyt ja mitä se on toista kertaa tekemässä.  Äitiys on asia mikä mulla ainakin on opettanut arvostamaan kehoani sen kaikessa tarkoituksenmukaisuudessa.  En koe että raskauden ja imetyksen jättämät merkit olisi semmoisia mistä tulee pyrkiä eroon.

Mie koin olevani aikasemmin sellanen rimpula, siis olinhan mie. Tykkäsin kyllä entisestä vartalostani aivan suunnattoman paljon. Mut ei tässä nykyisessäkään mitään vikaa oo :) 10 kiloa on niitä ns raskauskiloja jäljellä, omalla tavallaan niitä ei ees huomaa, paitsi sillon jos yrittäisin tunkea vanhat lantiomalliset farkut jalkaani emoticon

Vatsan iho ei repeytynyt ollenkaan, et kaikki arvet on persiissä ja reisissä. Lähtee ajan kanssa :D Riittävällä juomisella ja liikunnalla. (Juominen = vesi yms.) tai sit ei lähe..vaihtoehto sekin. Sit on vaan elettävä niihen kanssa.

Takaisin