Miten nopeasti tulokset lapsivesitutkimuksesta?

Nappula10

Silmät suurina ihmettelijä
Heips!

Laitan tännekin kyselyn, vaikka minulla on LA 17.10. Jospa täältä löytyisi kkemuksia.

Tiedustelisin, että miten nopeasti olette saaneet tulokset lapsivesitutkimuksesta? Jos täältä löytyy sellaisia, jotka ovat ko. tutkimukseen joutuneet.

Meillä seulassa riski 1:220 ja tutkimus 26.4., eli ensi maanantaina. KUUKAUDEN joudun odottamaan tutkimuksiin pääsyä ultran jälkeen. TAYSin lääkäri on arvioinut riskin niin pieneksi. Rv 12 ultrassa oli siis kaikki hyvin ja nt 0.9mm ja kaikki mitat vastasivat viikkoja. Verestä tuli sitten riski. Mutta voitte uskoa, että on ollut todellakin henkistä tuskaa odottaa jo kohta nämä 4 viikkoa tutkimuksia ja sitten täytyy vielä odottaa nuo tulokset...

Olisi myös kiva kuulla/ jakaa tätä seuloissa kiinni jäämisen kokemusta muiden samassa tlanteessa olevien kanssa. Ja tietysti kuulla niitä onnellisia ja helpottuneita tuloksia tutkimusten jälkeen. Itse ainakin toivon ihan äärettömästi, että tulokset olisivat hyviä, eikä tarvitsisi päätyä keskeytykseen.

T. Nappula10 (14+4) [align=right] [/align]  
 
Heips nappula!

Mulla ei valitetavasti ole mitään kokemusta ko. tutkimuksista, mutta tsemppaan silti. Odottavan aika on valtavan pitkä!
Toivottavasti kaikki on kuitenkin mallillaan ja tulosten odottelusta pääset ihan normi odotteluun[;)].

Reppukaupalla voimia!!!!
 
voit hyvin joutua odottelemaan 2-3 viikkoa. näin ainakin hyvällä ystävällä jonka tuskaa sivusta seurasin. oli jo valmistautunut siihen ikävämpään tulokseen ja tehnyt  päätöksenkin jos näin kävisi. tulossa kuitenkin terve tyttö toukokuussa. voimia sinulle ja jaksamista. pidellään peukkuja [:)]
 
Ystävälläni oli sekä että niskapoimu arvot koholla ja myös tuo verikoe, tuskallista oli odottaa tuloksia ja itku herkässä. 2-3 viikkoa olivat sanoneet, että tulee vastaukset. n.2½ viikkoa ystäväni odotteli, ja soitti itse sinne. Vauvalla oli kaikki oikein hyvin, ei mitään hätää.
 Sain tuo tiedon samana päivänä, kun itse kävin varhaisultrassa, ja helpotusitkuhan siitä tuli kaupan hyllyjen välissä, kun olin ruokaostoksilla. 
 
Mulle tehtiin lapsivesitutkimus 2005 kun poikaa odotin mutta ultran takia josta löytyi epämuodostumaa vatsan alueelta. En kyllä muista kuinka pitkään tuloksia odotin mutta asiallisesti lääkäri soitti ja kertoi kaiken olevan kunnossa.

Paljon voimia sinne odotukseen :)
 
Kiitos teille kaikille oikein kovasti tsemppauksista ja positiivisen uskon luomisesta!! Tuki on kyllä hurjan tärkeää tässä tilanteessa.
Huomenna sitten TAYSiin ja sen jälkeen tulosten odottelua. Voi maailma, että toivon niiden tulevan edes kahdessa viikossa. Voin vaan kuvitella, miten tunnit ja päivät matelee, kun tuollaista asiaa odottaa.

Mutta kerron sitten myöhemmin miten kävi. Ja pidetään kovasti peukkuja pystyssä, että kaikki olisi hyvin!! [:)]
 
odottavan aika on aina pitkä, mutta toivottavasti saat kuitenkin hyvin nukuttua. toivotaan hyviä tuloksia.
 
Takaisin
Top