Miten nopeasti te olette myyneet kotinne?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sohwia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Haluaisin kuulla, että kuinka kauan on mennyt aikaa teidän kodin myymisessä? Ja oliko kyseessä kerrostalo, rivitalo, paritalo vai omakotitalo? Niin ja myittekö itse vai välittäjän kautta? Me siis laitoimme hetki sitten kotimme myyntiin, joten siksi tämä aihe kiinnostaa minua. :)

Kolme vuotta sitten kerrostalokolmion myyntiin meni alle kaksi kuukautta välittäjän kautta. Kohde oli hissittömässä, joten ei maailman helpoin rasti. Samaan aikaan samoissa taloissa oli kolme muutakin samankokoista asuntoa tarjolla.

Me myytiin 2013 kerrostalokaksio. Meni ensimmäisestä julkisesta näytöstä eli olisikohan ehtinyt olla viikon myynnissä. Välittäjän kautta myytiin.

Kiinnostaa myös sillä sama eessä! Nykyinen kämppä ehti olla myynnissä vain viikon kun oltiin kaupat tehty. Että uskosin että menis nopeesti! :)

Tammikuussa laitettiin okt välittäjän kautta myyntiin ja kuukauden päästä tehtiin kaupat uusien ostajien kanssa.

Myytiin - 15 syksyllä vanha maatilan pihapiiri itse. Toriin laitettiin myyntiin, kerkes olla 2 päivää myynnissä, tokat katsojat ostivat. :) Joten nopeesti meni, vaikka ei mikään iso paikkakunta ole kyseessä eikä kasvukeskuksen liepeillä edes.

Takaisin