Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aivan ihana kuulkla teidän tarina ja hirmuisesti onnea!Itse olen ollut leikkauksessa alkuvuodesta ja kirurgin ohjeistus oli, että vuosi pitäisi odottaa. Muistan kun itkin sitä, koska olemme olleet vuosia ilman ehkäisyä eikä koskaan mitään. Emme siis nytkään mistään ehkäisystä huolehtineet, koska ihan aidosti olen kuvitellut, ettemme voi lapsia saada. Kuitenkin viime viikonloppuna oli vähän semmonen olo, ettei kaikki ole normaalisti mutten halunnut tehdä testiä, koska en vain kestä enää nähdä pelkkää yhtä viivaa. Ja menkatkin muka alkoi, vaikka sitten myöhemmin tajusin, ettei ne alkanutkaan vaan tuli vain hiukan ruskeaa vuotoa/valemenkat. Tiistaina tein testin ja se oli heti plussa. En kuitenkaan sitä meinannut uskoa enkä ollut edes iloinen, koska en vain voinut uskoa. Kun mies tuli kotiin näytin hänelle testiä eikä hänkään uskonut sitä. Ei tullut mitään iik ihanaa kiljaisuja vaa molemmat vaa mietti hiljaa et onko totta. Joka päivä nyt oon testannu, ihte oon hermoriekaleina, mutta toiveikas ja mies taas on joka päivä onnellisempi ja luottavaisempi![]()
Aivan ihana lukea!Ihania reaktioita teillä
Meistä ei kumpikaan osannut aavistaa eikä edes uskoa onnistumiseen. Kun ei yhtään plussaa ollut kertynyt muutaman vuoden yrityksen aikana, oltiin molemmat jo sisimmissämme siirrytty vain odottamaan IVF:ää, joka ois meille ollu mahollinen ehkä vuoden päästä. Mentiin tähän inseminaatioon sillä asenteella, että hoidetaan alta pois, jotta päästään sitten järeempiin keinoihin käsiksi. Taidettiin molemmat mennä vähän shokkiin, kun testissä lukikin "Raskaana". Itkettiin vähän ja lähettiin ostaa pakettikaupalla lisää testejä![]()