Miten juhlistaa 10 v:n yhdessäoloa?

Ehli

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!

Minulla ja miehelläni tulee parin viikon päästä 10 vuotta yhdessäoloa täyteen. Aiemmin suunniteltiin, että mentäisiin vain elokuviin ja syömään, mutta nyt olen miettinyt että pitäisikö sittenkin tehdä jotain "normaalista" poikkeavaa. Olisiko kenelläkään tähän ideoita? Olen raskaana, joten se vähän rajoittaa ja 1,5 vuotias esikoisemme rajoittaa myös sen verran, että paras ajankohta olisi tehdä jotain iltapäivällä. Ehdotin jo, että osallistuisimme escape room:iin ja menisimme sen jälkeen syömään, mutta mieheni ei ollut tästä kovinkaan innostunut. Kivaa olisi kyllä jotain erikoista tehdä, ei olla ylipäätään parin vuoden sisään oltu kuin kerran kahdestaan syömässä.
 
Voi että, olisipa mukavaa kun pääsisitte kahdestaan rentoutumaan!
Meillä sama tilanne, 1v poju kotona ja toinen masussa. Tammikuussa kun oli 1-vuotishääpäivä niin ei päästy mihinkään edes syömään yhdessä... Tehtiin sitten kotona hyvää ruokaa yhdessä ja illalla pojan mentyä nukkumaan naposteltiin juustoja, viiniä, limua ja katsottiin elokuva.
Olisiko teillä mahdollista päästä esim kylpylään päiväksi? Tai vaikka johonkin museoon, teatteriin...
Toivottavasti keksitte yhdessä jotain kivaa tekemistä hääpäivän kunniaksi :)
 
Kylpylää olin itsekin ehdottamassa. Jos varat riittää, ottakaa vaikka vuorokausipaketti. Näin teillä on vuorokausi aikaa olla irti arjesta. Plus se että uskoisin jopa tulokkaan tykkäävän ku mamma nauttii olostaan. 1,5v taasen nauttii ku vanhemmilla ei olekaan arkijuttuja hoidettavana vaan aikaa riittää leikkiin ja lätistelyyn. (Lätistely=vesileikit)
 
Niin aivan, jos olisikin lähtenyt koko perhe kylpylään. :) Sitä voisi vielä miettiä, jos äippälomalla tekisi niin. Nyt ollaan varattu, että esikoinen menee mummilaan iltapäiväksi ja mennään varmaankin hohtominigolfaamaan + syömään. Vielä koitan keksiä, jos keksisi minigolfin sijaan jotain erikoisempaa, muttei oikein ole vielä tullut mieleen. Päivisin ei oikein ole teattereita ja jos menisi kylpylään vaan hoitoihin, niin siinä ei taas ole sellaista yhdessätekemistä. No, ainakin syömään päästään :)
 
Älkää pingottako liikaa asian suhteen, jos odotukset on taivaissa, pienestäkin takapakista jää paha maku suuhun.
Meillä 10 v hääpäivä ja 20 v vuosipäivä edessä eikä suunnitteilla mitään ihmeellistä, lapsi mummolle, yhdessä tehdään hyvää sapuskaa, käydään pitkän kaavan kautta saunassa, yritetään katsoa hyvä leffa ja nukahdetaan sylikkäin.. Rentoa olemista rakkaan seurassa..
 
Nyt on vuosipäivä vietetty ja tehtiinkin nyt sitten "tylsästi" niin, ettei vietykään esikoista hoitoon, vaan käytiin koko perhe kunnolla syömässä ja illalla vielä kaikki yhdessä saunassa. Ei ehkä ihan ollut sitä mitä odotin, mutta ihan kiva päivä ja ilta vietettiin :)
 
Tuokin kuulostaa kyllä hyvältä! :) Ja voihan sitä yhdessäoloa juhlistaa muulloinkin. Mun täytyy tunnustaa, että meidän 10-vuotispäivä meni mulla ja kumppanilla kummallakin ihan ohi tammikuussa. Kaksi päivää myöhemmin sain kukkia! :grin Ehkä sitä voisi joskus lähteä ihan kahdestaan treffeille... :angelic:
 
Takaisin
Top