mitäihmettä?

sannnnna

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tämä ei varmaan tänne kuulu, mutta ihmettelen vuotoani..
Viimeiset normaalit menkat alkoi 8.4.2011 ja kesti noin 5 päivää. Seuraavan kerran alko todella niukka, kivutun, rusehtava vuoto tiistaina 3.5. ja jatkuu edelleen .. Mistäköhän voisi olla kyse ? ;o

Heips,

itselleni tuli mieleen seuraavaa: Jos oot ollut yhdynnässä tuossa vuotojen välisenä aikana, on ihan mahdollista, että olet raskaana. Kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdun seinämään, tämä saattaa aiheuttaa veristä vuotoa. Ehdotan siis tekemään raskaustestin. Vau.fi:n raskauslaskurin mukaan olisit nyt 5viikkoa 4päivää raskaana, eli saattais näkyäkin jo raskaustestissä. Jos ei näy, niin tee testi viikon päästä uudestaan.

Ja toisekseen, mulla aikanakin on menkat vaihdelleet tosi runsaista minimaalisen niukkoihin. Eli voi se vuoto olla ihan tavallista kuukautisvuotoakin.

Toivottavasti en säikäyttänyt tai mitään..Tsemppiä! Kai tuut kertomaan, miten kävi? :)

Moikkamoi ! :)

Joo, testiä en ole vielä tehnyt, odottelen vielä muutaman päivän.. Näkyis kyllä jo ihan varmasti, JOS raskaana olisin.. En toisaalta testiä vielä haluaisi tehdä, etten joudu pettymään..

Ensimmäinen testi, jonka tein oli negatiivinen.. Eilen kuitenkin sain positiivisen testin, menossa on rv9. Eli vuoto johtui ties mistä, mutta nyt on plussattu sekavin tunnelmin.

Tää ei nyt liity yhtää tähän aiheeseen, mutta ajattelin kysäistä.

Kun mua mietityttää, että voiko olla elohiiri kohdussa? kun mulla on jo jonkin aikaa ollut sellasta nypytystä kohdussa, eikä mun pitäis olla raskaanakaan. Meidän poika on nyt 4kk. Ajattelin ihan varmuudeksi tehdä raskaustestin, mutten kyllä usko silti olevani raskaana. Ehkäsy on siis kohdallaan. Hämmästelen kyllä tätä nypytystä välillä..

Onko kenelläkään ollut samankaltaisia oireita?

Takaisin