Mitä vuosi tuo tullessaan?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Onko teillä jo paljon suunnitelmia tälle vuodelle? Onko tiedossa lomareissuja, häitä, lisää lapsia tai muuta spesiaalia? :)

Meillä on ensi viikolla edessä 3-vuotiaan päiväkodin aloitus, mikä on omalla tavallaan iso juttu. Heinäkuulle suunnitellaan jotain pientä reissua miehen kanssa kahdestaan 5-vuotishääpäivän kunniaksi. Ja syksyllä yksi lapsi aloittaa koulun! Muita isompia juttuja ei ole ainakaan vielä tiedossa.

Mies aloittaa uudessa työpaikassa, mä oon kotiäitinä vauvamme kanssa ja toivottavasti saadaan toka lapsi alulle 2019 aikana. :) Ja mä oon aloittamassa muskaria ja uutta vauvakerhoa tässä alkuvuodesta pikkuisen kanssa. Lisäksi viimeistellään uuden kodin sisustus. :biggrin

Jonkun mielestä ehkä tylsän kuulosta, musta parasta ja ihaninta.
:happy::Heartred

Vuosi vaihtui niin sai todeta että töihin paluu on edessä vielä tänä vuonna :nailbiting:
Eli pieni prinsessa aloittaa päiväkodissa ja minä palaan töihin joskus kesän/loppukesän aikana. Siinä ne suurimmat varmat tapahtumat tälle vuodelle.

Toivottavasti lapsi :) Ei muuta suunnitelmaa/toivetta, eiköhän siinä ole jo aika suuri lahja, jos sen saamme.

Mulla ei ole mitään odotuksia. Tämä vuosi menee pojan kanssa kotona, seuraan hänen kehitystään. En ole kotihiiri, siksi tämä on vähän haasteellista. Ensi vuonna vasta palaan töihin - paitsi jos saadaan perheenlisäystä ennen sitä. Senkään suhteen ei varsinaisesti ole odotuksia; otan vastaan mitä elämä antaa.

Minä vain toivon että tänä vuonna ei tapahdu mitään suurta ikävää. Jos toive toteutuu on ohjelmassa viime vuosista toipumista. Jos nyt toipuminen on kyllin vauhdikasta saattaa toinen lapsi vihdoin saada luvan tulla. :) Kotimaan matkailua varmaan harjoitetaan. Aloitettiin ainakin vuosi matkaamalla anoppia ja appea katsomaan (kirjoitan tätä viestiä apen luona kännykällä).

Toivottavasti saadaan viimeinen vauva syliin, mahdollisesti myös muutto tulossa (jos meidän remppa ikinä valmistuu ja saadaan tämä nykyinen myytyä...).

Esikoinen alottaa eskarin :nailbiting:
Katsotaan ny kumpi jää pienempien lasten kans kotiin, mä vai mies.
Sen suurempia suunnitelmia ei ole.

Ainiin! Onhan se piharempan loppuunvienti+ kattoremontti kaikkine oheistoimineen. Eli onhan tässä tätä suunnitelmaa ihan kylliksi... Niin ja uudet ovet ja pari ikkunaakin on tulossa meille ihan näinä viikkoina. Eli sitten ootellaan millon niitä tulis joku asentamaan. Ja se sähkömies... lupas tulla jo ennen joulua :joyful:

Reissuissa kärkipaikkaa pitää siskon perheen luona käynti :wink
Haaveillaan kylpyläreissusta sitten joskus.
Vieläköhän jotain muuta juolahtais mieleen? :rolleyes:

Takaisin