Mitä toivotte ensi vuodelle?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisia toiveita teillä on ensi vuoden suhteen? Onko jotain haaveita, joiden toivotte toteutuvan ensi vuonna?

Itse elän pikkulapsiarkea ja ensi vuosi on vähän vielä auki esim. sen suhteen kuinka pitkään olen kotona kotihoidon tuella. Kuopus menee kerhoon täytettyään helmikuussa kaksi vuotta. Alkuvuodesta pitäisi sitten tehdä päätös: hakeako lapselle syksyksi päiväkotipaikkaa vai jatkaako kerhossa ja kotihoidontuella ensi vuoden alkuun asti. Hoitopaikan saisi todennäköisesti helpommin syksyllä.

Kaipa sitten toivon viisautta päätöksiin ja kuopukselle mukavaa kerhoilua. Puolison kuntoutuksen toivon vievän eteenpäin ja ovien sen suhteen aukeavan.

Omanapaisesti :
- Sujuvaa synnytystä ilman mitään lisähaasteita tai negatiivisia kaupanpäällisiä! Ohhoh ja itse sairaalasta hyvin jaksavina kotiin.
- Terveyttä, niin itselle kuin läheisille!
- Haluan lahjoittaa myös kaikennoiset elämänhallintakriisit (erot, työpaikan menetykset jne) ja yllättävät omaisuuteen kohdistuvat vahingot ja onnettomuudet (hirvikolari, lumiesteiden irtoaminen jne) jollekin vähemmän aktiiviselle läheisten taholle.

Isosti ajatellen:
- pikaista rauhanomaisen tasapainon löytymistä mm Ukrainaan.
- Perusjärjen palaamista Suomalaisten päättäjien päätöksentekoon.

Muutamia toiveita on:

- Isommalle lapselle harrastus/kerhopaikka, viimeistään syksyllä sitten
- Elokuussa opintojen jatkaminen ja lopulta valmistuminen
- Perhe ja läheiset pysyvät terveinä

Muokattu viimeksi:
Toivon:
Raskautta, josta saadaan esikoinen syliin asti
Miehelle uusia työkuvioita, jotka vastaavat hänen erinomaista osaamistaan
Syömishäiriön lopullista haltuun ottoa
Läheisille ja ystäville mahdollisimman vähän murheita ja mahdollisimman paljon yhteisiä muistoja ja seikkailuja.
Ompelutaidon kehittymistä

Takaisin