Mitä toivot saavasi jouluna lahjaksi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mitä hartaasti toivot paketista löytyvän?

Itse haluaisin suklaata, enkä pistäisi pahakseni saadessani jotain hyödyllistä kuten uuden pipon tai lämpimät sukat.

En niinkään mitään materiaa vaan omaa aikaa :) Käytännössä siis lahjakorttien muodossa kasvohoitoja, hierontoja yms hemmotteluja, jotka yksinkertasesti pakottaa ottamaan sitä omaa aikaa edes hetken tulevan vauvavuoden keskellä :D

Mullekin kelpaisi lahjakortit. Hartiani voisivat tykätä erityisesti hierontalahjakortista. Materiasta ehkä sitten suihkusaippuaa, kun pullo vetelee viimeisiään.

Haluaisin hopeisen kaulakorun mieheltäni. Hän jättää yleensä korut ostamatta koska "en mä tiedä mistä sä tykkäät", vaikka tosiasiassa hänellä on hyvä maku ja on muissa lahjoissa onnistunut lähes aina ostamaan todella mieleisiä juttuja. Esim. yhtenä vuonna sain häneltä käsilaukun, siis hänen ihan itse valitsemansa, ja tykkäsin siitä tosi paljon. Toivoisin siis nimenomaan että hän valitsisi mulle korun, mutta hän itse on asian suhteen epävarma, joten nähtäväksi jää, saanko sellaista. :)

En todellakaan toivo mitään, mutta uskon että pojan avokki muistaa mua taas jollain ihanalla kivi-lahjalla. Tietää kuinka rakastan luonnon jalokiviä. Mieheni varmaan jättää lahjomatta koska pohtii jouluaattoon saakka mitähän hankkisi, ja sitten se jää tekemättä. Kiusaannun lahjoista, en osaa suhtautua siihen kauheen hyvin että joku antaisi mulle jotain...

Rauhallisia yöunia! Eli siis lahjakortti hotelliin :grin Oi miten ihanaa olisi mennä ihan rauhassa iltapalan ja lämpimän suihkun jälkeen ihan yksin leveään sänkyyn, hotellin muhkeisiin peittoihin, nukkua heräämättä aamun asti ja mennä valmiiseen aamupalapöytään :Heartred

Hierontalahjakortti! Oon ollut synnytyksestä asti jotenkin niin jumissa, et olis ihanaa saada edes joku osa kropasta pelittämään paremmin :)

Lahjakortti hierontaan tai kalevalaiseen jäsenkorjaukseen, uusi kattila tai radio olis erittäin toivottavat lahjat, epäilen vahvasti ett saan kuitenkin ihan itse moiset hommata ;)

Toivoin lahjakorttia kampaamoon sekä kasvohoitoon. Lisäksi yhtä kirjaa. Saa nähdä mitä aattona tulee.

Saitteko lahjaksi sitä mitä toivoitte? Saitteko jotakin muuta, joka ilahdutti erityisesti? :)

Mies kyseli ennen joulua vähänväliä mun vaatekokoa ja mä jo mietin et mitäköhän se nyt oikein meinaa :rolleyes: se ei siis mulle vaatteita yleensä hommaile..

Oli sit hommannu mulle laiva mallin yöpaidan jollakin ihme tekstillä :joyful: mä kun niin usein niitä yöpaitoja pidänkin.. tai ainekaan ton mallisia. Täytynee yrittää siis. :facepalm:

Mun materialistinen toive toteutui, sillä sain suihkusaippuaa (sekä shampoota, voiteita ja sellaista itsensä hoitamiseen). Vähän ennen joulua totesin myös itsekseni että kohta pitää hankkia uusi yöpuku. Mies oli kai todennut sen jo aiemmin sillä oli yöpuvun jo aiemmin pakettiin käärinyt. :D Hyvin on siis tontut tehneet hommansa tänä vuonna.

Sain kaikki mitä olin toivonut.
Uusi iso kattila, DVD-soitin ja sieniveitsi löytyi paketeista :smug:

Takaisin