Mitä teillä on liikaa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tuli tämä kysymys mieleen tänään, kun otin teemukia kaapista. Mitä teillä siis on enemmän kuin tarvitsisitte?

Kuten jo alustuksesta saattoi arvata, meillä on teemukeja liiaksikin. Osaa ei tule oikein koskaan käytettyäkään. Osa on tullut lahjaksi, osa hankittu itse. Pikkuhiljaa kerääntynyt kun on tullut kivoja muumimukeja ja esim. Potter-mukeja vastaan. Kaikki on siis myös erilaisia. Itselläni saattaa olla myös vaatteita liikaa. Pitäisi varmaan käydä taas joskus vähän läpi niitä. Nyt ei tosin ole hyvä aika, kun ei voi sovittaa. :D

Kaikkea tuntuu olevan liikaa!:bag: Vaatteita, laseja ja mukeja olen nyt muuttoa varten pakatessa karsinut pois ja pistänyt kiertoon. Pakastin on myös täynnä, liikaa sellaista mitä ei edes usein syödä.

Kaikkea on liikaa aina. Tuntuu, että vaikka miten hankkiutuisi tavarasta eroon, aina sitä tulee jostain lisää.
Mut eikös se ole niin, että p****n määrä on vakio :grin
Omat vaatteet käyn aika ajoin läpi, ja viskon kierrätykseen tai räteiksi semmosia, joita en enää koe tarvitsevani.
Tuossa just annoin muutaman huonekalunkin kierrätykseen kun mua vaan ahdisti ja ärsytti ne :grin
En vaan jaksa semmosta turhaa romua ja tavaraa.

Aika sopivasti on kaikkea. Oma vaatekaappi ehkä pitäisi siivota, siellä saattaa olla liikaa jotain. Lapsi sai lahjoituksena vaatteita ennen joulua, paitoja on niissä liikaa yhdelle lapselle, mutta annan niitä eteenpäin.

Meillä on liikaa leluja ( kummallakin lapsella), liikaa villasukkia ( joita ei tarvita ), liikaa lakanoita, ja oma vaatekaappikin kaipaisi tutkimista.

Liikaa leluja, petivaatteita, vauvan vaatteita ja vaikka mitä. Samaistun tohon, että aina kun karsii niin tuntuu että tulee korkojen kera tilalle. :depressed:

Kippoa,kappoa, kuppia ja ylipäätänsä lasitavaraa keittiön kaapit väärällään. Osa on mieheni mummolta saatuja. Hän muutti palvelutaloon ja tuumasi että olen ainoa joka näitä arvostaa ja ihailee joten ne tyhjänä olleet kaapit eivät enää ole tyhjää nähneetkään.

Kaikkea krääsää löytyy kyllä yllin kyllin. Esim. pöytäliinoja ja verhoja on kaapillinen ylimääräisenä. :hilarious:

Vaatteita! Ainakin lapsilla. Lisäksi muutenkin vähän kaikenlaista krääsää. Haluaisin niistä eroon, mutta olen liian laiska myymään kirpputorilla ja kauhistun ajatuksesta heittää kelvollista tavaraa roskiin. Kai täytyisi raahata kierrätyskeskukselle.

Takaisin