Mitä teette juhannuksena?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Juhannus on jo tällä viikolla! ☀️ Onko teillä juhannussuunnitelmia? Aiotteko viettää juhannusta kotona vai mennä jonnekin?

Me vietetään juhannusta ihan vain kotona (sikäli kun mitenkään erityisesti vietetään). Jotain herkkua voisi kyllä lasten kanssa leipoa juhannuksen kunniaksi. En vain ole vielä päättänyt mitä. 🤔 Jotain helppoa, muuten ei kenenkään kärsivällisyys riitä.
 
Miehen pari kaveria tulee to-la kylään, varmaan juovat kaljaa ainakin perjantaina 😅 no, viimeksi olivat uutena vuotena että ehkä tällain kahdesti vuodessa sallitaan. Muuten varmaan olisivat menneet toisen mökille, mutta me lähdetään perheenä lauantaina ulkomaille, niin jäis vähän tyngäksi mökkiviikonloppu. Olis kiva tehdä päivällä jotain spessua perheenä, mutta luulen että me taaperon kanssa valmistellaan matkaa/pakkausta ja mies kavereineen tekee päivällä meidän remppahommia. Kyllä siinä kolmen viikon reissun aikana ehtii sit perheenä puuhaamaan!
 
Huomenna juhlitaan miehen synttäreitä ja juhannusta samassa. Mun perhe tulee käymään ja ajateltiin käydä saunassa. Ihan rento kaupunkijuhannus siis tiedossa. Miehen toiveesta mahd. rento päivä eli ruoaksi haetaan kaikille pizzat😆. Ei muutenkaan kauheasti välitä isoista juhlaspektaakkeleista. Leivon kyllä tosin hänelle kakun.
La ollaan sitten ihan omalla porukalla ja käydään mm. lähipuistossa piknikillä. Tehtiin sama viime vuonna ja oli kiva. Saadaankin sitten varmaan juosta taaperon perässä siellä😂. Ja vähän spessumpaa ruokaa ja voisi yrittää saunoakin.
 
Touhusin kanalassa ja mies on tehnyt remonttia 😅 juuri mietin ettei tämä juhannus hirveästi eroa normi päivästä mitenkään. Lapset on kuitenkin koko kesän lomalla, minä olen kotona ja asutaan maalla eli päästään nauttimaan tästä "mökkeilystä" liiaksikin 😄 ehditään tehdä hauskoja juttuja toisenakin viikonloppuna 😊
 
Ainakaan tänään ei merkkiä syntymisestä. Odottavan aika on piiiiiiiitkäääää. Käytiin aamulla ruokakaupassa kun aatto on aina rauhallisempi kauppapäivä kuin edellinen. Nukuin päikkärit huonon yön jäljiltä. Mies ja esikoinen leikki pihalla sillä aikaa pari tuntia. Illalla mummo ja miehen veli tuli meille käymään saunassa. Aika tavallinen kesäpäivä siis, ei mitään spesiaalia. Kohta pääsee nukkumaan itsekin, ihanaa 🥰
 
Esikoinen syntyi 40+4, juhannuksen jälkeisenä maanantaina 😁 olis kyllä hauskaa mennä synnärille samalla perinteellä taas sunnuntai-iltana 😄

Oi sulla lapset menee niin hyvin synkassa! Mistä sen tietää tosiaan 😁 toivotan sinne oikein paljon supistuksia 😁

Munkin yksi lapsi on syntynyt keskellä kesää (29.6). Oli jotenkin maagista ajella kesäyönä synnyttämään 😍 siitä synnytyksestä on jäänyt ihan erityinen muisto.
 
Juhannusaatto meni särkänniemessä kahden vanhemman lapsen kanssa. Nuorimmainen meni mun vanhemmille viettämään juhannusaattoa. Juhannuspäivän meni kotona makoillessa. Oli niin rankka päivä särkänniemessä eilen.
 
Me olimme ihan kotona, kun kesälomiin on vielä aikaa.
Oman huvilayhdistyksemme juhannusjuhlassa rannassa käytiin aattona syömässä makkarat ja kakut ja lapset kävi onginnasa, mikä 4v juniorille oli ihan uusi juttu., Mutta tänäkään vuonna ei saanut kokkoa järvelle laittaa.
Viimeksi on tainnut saada kokkoa polttaa silloin kun nyt 10v esikoinen oli jotain 4v, eli tosi kauan sitten.
 
Takaisin
Top