Mitä teet työksesi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mitä teet työksesi tai millä alalla olet? Mitä kaikkea olet tehnyt työksesi? Onko haaveissa jokin uusi urasuuntaus?

Foorumin lisäksi olen ollut yli vuosikymmenen töissä kaupassa esihenkilönä. Muuta en ole tehnyt. Aikeissa on kouluttautua lisää kaupan esimiestehtäviin liittyen.

Ylläpidän tätä foorumia. (Jep se on työ.) Olen käynyt catering-alan koulutuksen, mutta totesin ettei se oikein ole alaani. Vähän aikaa tein sen alan pätkätöitä. Sitten olen tehnyt kaupan alan töitä tarvittaessa työhön kutsuttavana. Äitiysvapaiden päättyessä olisi tarkoitus hakea muutakin työtä kuin tämä foorumi. (Tämä on muuten oikein kiva, mutta työtunnit ei riitä itseni elätykseen.) En vain tiedä mitä sitten tekisi. Kaupanala oli ihan jees, mutta hankala yhdistää vanhemmuuden kanssa.

Olen koulutukseltani lähihoitaja, kuntoutuksen puolelta. Nyt luen sosionomiksi (amk) viimeistä opintovuotta, yritän viimoisten mukana saada lto:n pätevyyden vielä 😅
Työskentelen varhaiskasvatuksessa, paljon olenkin sitä uraa uurtanut, yli 6-vuotta mutta vaihtanut työpaikkaa ja - suhdetta melko usein, kun määräaikaisuuksia ollut paljon. Viimoisimpana olen nyt samassa paikkaa töissä kuin ennen äitiyslomaa, tässä paikassa jo toinen vuosi, ja olen aika tyytyväinen. Haluaisin kuitenkin vielä lukea opettajaksi ala-asteelle/tai erityisopettajaksi varhaiskasvatukseen. Aika näyttää, mihin päin suuntailen, mutta tätä alaa kuitenkin. 😊

Mä oon varhaiskasvatusyksikön johtaja. Koulutukseltani kasvatustieteiden maisteri. Varhaiskasvatusalalla olen ollut töissä vuodesta 2008. Ensin lastenhoitajana (lähihoitaja) ja sitten kouluttauduin vielä varhaiskasvatuksen opettajaksi (kasvatustieteiden kandi).

Mä oon 15 vuotta tehnyt laitoshuoltajan töitä. Oon ollut päiväkodissa (sinne ei enään ikinä), koulussa (enkä tännekkään palais), sairaalassa ja vanhainkodissa olen edelleen töissä. Nyt olen palaamassa äitiyslomalta 1.8 takas töihin. Jotain muuta haluisin alkaa tekemään. Olen aikanaan opiskellut ekaksi ammatiksi suunnitteluassistentiksi. Niitä töitä en tehnyt päivääkään. Harraste pohjalta ajattelin aloitella kuvaamaan.

Takaisin