Mitä teet illalla?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä sinulla on tapana tehdä illalla, kun lapset on nukkumassa tai muutoin päivän työ on tehty?

Itse tavallisesti syön miehen kanssa rauhassa iltapalaa ja sitten rentoudun ennen nukkumaanmenoa. Ei pysty menemään nukkumaan heti kun lapset on sängyssä, pitää saada vähän nollata. Useimmiten käyn täällä foorumilla ja sitten saatan lukea, tehdä käsitöitä tai pelata puhelimella. Joskus olen kirjoittanut, mutta nyt ei ole vähään aikaan jaksanut.

Mä menen suorilta nukkuun, mutta aamuyöstä nollaan monta tuntia, kun vauva vain nukkuu sylissä. 2kk nyt ikää ja nukkuu yön yhdellä syötöllä. Selailen foorumia, shoppailen ja seuraan joitain tubettajia. :)

Syön sohvannurkassa viltin alla, tv auki ja känny kädessä. Puolison kanssa puidaan millon mitäkin, usein tehdään myös töitä/kouluhommia siinä samalla.

Poika menee nukkumaan 20:00 ja sen jälkeen alkaa meidän oma aika! Valvotaan yleensä reippaasti yli puolen yön ja on ihan päivästä kiinni mitä illalla tehdään. Useimmiten vaan ollaan ja jutellaan tai otetaan häppää ja saunotaan tai luetaan, syödään ja idlaillaan somessa. Mutta yhtä kaikki tehdään just sitä mitä halutaan.

Takaisin