Kyfi4849630
Oman äänensä löytänyt
Nyt kaipaisin pikaisesti neuvoja ihmiset! Oon nyt 21.v odottava äiti. Odotan lastani innolla ja kaikki tavaratkin on hankittu. Olen kihloissa itseäni reilun 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Lisäksi asun mieheni omakotitalossa jossa mulla on 2 kissaa. Rakastan miestäni ja lastani jo nyt. Viimeisten 6:n kuukauden aikana mieheni on vain alkanut käyttää reilun puoleisesti alkoholia(käy kyllä töissä, eikä ajele humaltuneena autolla). Viikonlopun aikana mies ottaa lähes 45 annosta eri alkoholijuomia, ja kun hänelle puhun tästä niin hermostuu ja vetäytyy autotalliin kuuntelemaan musiikkia. Miehellä ennestään jo lähes aikuinen tytär joka on kertonut miehen hänenkin syntyessään tehneen niin, jonka takia tyttären äiti joutunut lähtemään tytön kanssa äitinsä luo asumaan. Mies ei kuuntele kun yritän kertoa tilanteesta ja saada avattua hänen silmänsä. Olen jo 3 kertaa yrittänyt eroa johon mies vastannut syyttävästi ja yrittänyt paeta velvollisuuksistaan. Mieheni on muuten erittäin ihana ihminen mutta ei hallitse alkoholin käyttöään. Kertokaa mulle mitä tehdä jotta tekisin oikein kaikkien kannalta.
Sent from my IdeaTabA1000-F using Vau Foorumi mobile app
Sent from my IdeaTabA1000-F using Vau Foorumi mobile app