Imetyshuivi :D Näppärä surauttais äkkiä itekkin mutta mä laiskana tilasin edukkasti Amerikasta. Semmonen leveänpuoleinen tuubihuivi ohuesta trikoosta. Huivi sille olalle kummalta puolelta lapsi syö ja toiselta puolelta kainalon alle peittää koko selän ja muodostaa eteen teltan.. ja voi pitää muuten kaulassa/menee laukussa pieneen. Tyyppi kiskoo kaikki muut huivit ja harsoviritelmät pois sekunnissa eikä ylipäätään malta syödä muualla kuin omassa makuuhuoneessa (jossa ei ole ketään ylimääräisiä kuten mietä/isää) ja mä en taas heru jossain torinlaidalla ilman suojaa imettäessä.. Mutta huivin kanssa helppo syöttää vilauttelematta ja herumisesta ei ongelmaa ja vauva kahden kerran jälkeen omaksu huivin omaksi "syömärauhakseen" minkä suojissa malttaa syödä meluisammassakin paikassa. Ehdoton!
Toinen on yksinkertainen kantoreppu johon vauvan saa parissa sekunnissa, kun ihän se vielä nyt 7kk vanhanakaan ole hetkeäkäön rauhallisesti omissa puuhissaan että sais esim astiat koneeseen tms. Eikä tosiaan suostu rattaissa olemaan.. HC sylikissa. Elämä ilman kantoreppua olis sula mahdottomuus ja mä ku ostin sen ajatellen että tuleepa nyt törsättyä mut hauska kokeilla ua voihanmsen sitte myydä :D