Tänään syötiin lihapullia tomaattikastikkeella ja spagetilla siitä sitten tuleekin kivasti jatkojalostettua bolognese ja lasagne:D lapset siis tykkää pasta ruuista, jos se on pastaa se uppoaa kaikille
niin ja nakit/makkarat, ihan parasta:D
Kalapuikot (teen kylläkin itse) sipulikastikkeella ja muusilla on kans yleisön suosiossa:)
Tietysti munakas/pannarirullat tai munakkaat yli päätään on hyviä ja jos jää tähteitä niin pakkaan lapsille kerhoeväiksi(siis niitä rullia) :)
Keitoista pinaattikeitto, tomaattikeitto ja ne perus liha/jauheliha/kala keitot on kans aika pop
pinaatti keitosta (jos joskus erehtyy yli jäämään) teen sämpylöitä/lettuja/pannaria:)
Itse tykkään tehdä ruokaa periaattella tämän päivän päivällinen on huominen lounas niin tarvii kokoaikaa tussata keittiössä ja pyrin siihen että teen pakastuksen kestäviä ruokia reippaasti että saa sit laiskoille päiville helposti kotiruokaa niin tarvii ”sortua” valmiiseen tai tilattavaan
tänään keitin tota tomaattikastiketta vaivaset 7 litraa josta riittää huomiseen lounaaseen lihapullien kanssa ja sunnuntain kasvislasagneen... pakkaseenkin meni pari litraa vaikka pizzan kastikkeeksi tai tomaattikeitonpohjaksi:) reseptejä mulla ei oikein oo kun inspiraatioita revin kokin koulutuksestani ja netistä :)