Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 19 maalis 2026 #1 Otsikon mukaisesti, mitä olet syönyt viimeksi?
pienirakas Piirimestaruustason postaaja Helmikuiset 2025 Marraskuiset 2026 Torstaina klo: 20:04 #2 Hehe voisin kerrytellä jo hieman viestejä. Söin iltapalaksi sämpylää ja kupin teetä.
K Kesäsade1 Oman äänensä löytänyt Lauantaina klo: 09:45 #3 Tänä aamuna paahtoleipää tuorejuustolla ja avokadolla sekä munakokkelia, kupin kahvia ja lasillisen granaattiomenamehua. Vähän kyllä jo kuvotti ennen syömistä.
Tänä aamuna paahtoleipää tuorejuustolla ja avokadolla sekä munakokkelia, kupin kahvia ja lasillisen granaattiomenamehua. Vähän kyllä jo kuvotti ennen syömistä.
M Miwja Jostain jotain jo tietävä Sunnuntaina klo: 11:30 #4 Mä oon vetänyt paahtoleipää juustolla, hunajabroilerileikkeellä ja suolakurkulla nyt ihan hulluna. Vissiin eka himo kombo.
Mä oon vetänyt paahtoleipää juustolla, hunajabroilerileikkeellä ja suolakurkulla nyt ihan hulluna. Vissiin eka himo kombo.
pienirakas Piirimestaruustason postaaja Helmikuiset 2025 Marraskuiset 2026 Eilen klo: 08:36 #5 Pari porkkanarieskaa ja kupponen lempiteetä meni aamupalaksi.
Lilanka Silmät suurina ihmettelijä Tänään klo: 16:16 #6 Makaronilaatikkoa. Toistaseks on maistunut kaikki vielä ihan hyvin, mut lisukesalaatin punasipuli maistui ihan hirveen vahvalle
Makaronilaatikkoa. Toistaseks on maistunut kaikki vielä ihan hyvin, mut lisukesalaatin punasipuli maistui ihan hirveen vahvalle