Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 19 helmi 2026 #1 Otsikon mukaisesti, mitä olet syönyt viimeksi?
Mäntymetsä Näppärä viestien naputtelija Marraskuiset 2023 Lauantaina klo: 21:02 #3 Riisiä, broccolinia ja haudutuspadassa kokattua revittyä kanaa
Supatsu Oman äänensä löytänyt Tiistaina klo: 21:19 #5 Näkkileipä juustolla. Koska mieliteko on just nyt kaikki suolainen, mun oli ihan pakko hakea kaupasta merisuolamargariinia
Näkkileipä juustolla. Koska mieliteko on just nyt kaikki suolainen, mun oli ihan pakko hakea kaupasta merisuolamargariinia
H hosulijasosuli Jostain jotain jo tietävä Keskiviikkona klo: 21:30 #9 Viinirypäleitä! Ostin kotiin (tapaamaan vaihteeksi) hirveän kasan hedelmiä, joita aion alkaa puputtaa oon tosi laiska kuorimaan, mutta yritän!
Viinirypäleitä! Ostin kotiin (tapaamaan vaihteeksi) hirveän kasan hedelmiä, joita aion alkaa puputtaa oon tosi laiska kuorimaan, mutta yritän!
Supatsu Oman äänensä löytänyt Eilen klo: 09:40 #11 Proteiinipirtelön, mikään ei tahdo enää maistua ja aivan kaikki ällöttää
Mäntymetsä Näppärä viestien naputtelija Marraskuiset 2023 Eilen klo: 13:22 #12 Söin juuri muutaman hassun makaronin, uunilohta ja paistettua tankoparsaa. Helpotti huonoon oloon!