Mitä söit viimeksi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jolinda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jolinda

Piirimestaruustason postaaja
Lokakuiset 2021
Ajattelin, että tähän ketjuun vois vaan kerätä vähän ruoka/välipala ideoita matalalla kynnyksellä. Varsinkin kun pahoinvointi alkaa voimistumaan, niin täältä ehkä voisi saada muilta ideoita ruokiin

🍎🍑🍉🍓🥥🫛🥑🍠

Mulle selvästi lämmin ruoka on vähän hankalaa just nyt.

Tänään söin puuroa aamupalaksi, mutta se ei oikeen ollut hitti, mutta ei tekis mieli jugurttiakaan.. tai leipää.

Mulla tänä aamuna selkeästi oli jo pahoinvointia. Ei mitään brutaalia, mutta sellaista, ettei mikään maistunut oikein hyvälle. Oikeestaan mietin, et pystynkö lukemaan näitäkään kommentteja, koska oksettaa ajatuskin tietyistä ruuista.🫣😅
Mun ei tee mieli oikein mitään.. söin tänä aamuna sokeroimatonta mysliä ja sekin piti keskeyttää, kun oksetti. Jugut oksettaa kanssa.. Kaikki hajut oksettaa.. yöh. Ei hyvälle näytä 😁
Mutta kahvi maistuu, samoin valkosipulisalaattikastike ja maidoton/munaton majoneesi 😂😂😂 Mut eihän niillä elä...Mut himona ehkä valkosipuli nyt 😅 Just muutenkin kauppaan menossa ja on kyllä tuskaa, kun mikään ei maistu hyvälle suussa. Ihan eri homma, kun esikoisen kanssa, sillon teki hirveesti mieli leipää, pastaa, kaikkea epäterveellistä rasvaista ja suolaista.

Mulla on aikalailla semmonen ruokahaluton olo mut puoliso on onneksi kokkaillut ja työntänyt ruokaa nenän eteen niin on tullut syötyä. Kanakeittoa, boneless chicken ja vihanneksia ja nyt oli sweetchili wokkia. Kaikki nuo kyllä maistunut vaikka annoskoot pienentyneet

Viime aikoina parhaiten on uponneet pastat ja mausteiset curryt. Kiivi ja persimon on niin hyviä. Satsuma ei niinkään uppoa, kun oksensin sitä paristi ja jälkimaku ei aika hirveä. 😅

Miulla on välillä ollut ihan todella vaikea syödä oikein mitään, melkein kaikki ruuat etoo ja haisee pahalle eikä oikein muutenkaan oo ollut pahoinvoinnin takia ruokahalua. Oon koittanut lämpimiä ruokia närppiä, mutta muuten syönyt lähinnä hedelmiä (erityisesti vesimelonia), marjoja, puuroa ja leipää ilman päällisiä ja välillä munakasta. Mitä mauttomampaa ruokaa, niin sitä paremmin maistuu. 😅 Nyt ostin riisikakkuja ja nekin maistuu hyvin. Toivottavasti nää olot menis kohta ohi.

• Sympatiaa
Reaktiot: S33
Kaupasta tarttui just keltaisia kiiwejä, jonku teistä suosituksesta ja lisäksi luumuja. Söin omenarahkalettuja ja omenahilloa lounaaksi.

Mulla onneksi maistuu ihan hyvin ruoka, mutta hedelmiä on nyt kyllä tullut syötyä niin kuin monella muullakin. Satsumat täälläkin maistuu, ja viinirypäleet ja suomalaiset Lobo-lajikkeen omenat 😊 Kaakaota on tullut nyt flunssassa juotua ja myös siksi että tulis niitä maitotuotteitakin vähän enemmän.

Mulla luottosyöminen pahoinvoinnin kanssa on jäiset mustikat ja maustamaton jugurtti. Mieluiten kreikkalaista tai turkkilaista. Ei tule tuoksua ja jäiset mustikat helpottaa kivasti pahaa oloa.

Takaisin