Mitä söit viimeksi?

Odottaa turkkilainen jugurtti ja siihen vähän Nutellaa(vain raskausjuttuja)
 
Kinuskisuklaa jäätelö, oli muuten huti maun puolesta vaikka kylmä vähän rauhoitti mahaa
 
Oon syönyt varmaan kolme päivää jo putkeen spagettia ja jauhelihaa+sipulia. Ihan parasta just nyt😂 Töissä oli vielä heinzin ketsuppia niin avot😋. Yleensä en ketsuppiakaan käytä. Ja olen siis syönyt tätä aamupalaksi, lounaaksi ja vielä kotiin päästessäkin.🙊 Tänä aamuna oli pienempi annos spagettia ja lisäksi puolikas kaupan vispipuuro.😂 Tämä yhdistelmä mua vähän jo huvitti.
 
Panang curry chicken Thai cube ja muutama karkki sen jälkeen. Loppu päivän varmaan syönkin sitten lihapasteijoita, kun kaikki hyvä on kotoa loppunut eikä melkeen mikään tunnu menevän alas. No, ehkä huomenna jaksaisi käydä isommalla kaupalla ja ostaa vähän turvallisiksi korttuja ruokavaihtoehtoja. Vispipuuroa söinkin aikalailla koko tän viikon, pitää varmaan tehdä lisää, vaikka mustikoista seuraavalla kertaa 😍
 
Paahtoleivän leikkeleellä ja juustolla ja appelsiinin. Siitä on valitettavan pitkä aika kun oon viimeksi syönyt appelsiineja ja oli kyllä erittäin hyvää 😍 oispa nyt taas sitä jaffaa xD
 
einespinaattilettuja puolukalla ja italiansalaatilla.

Nyt on menty erittäin helpolla murkinalla. Mies on kokkaillut vaikka mitä, mut ei vaan pysty syömään montaakaan eri vaihtoehtoa 😂
 
Suklaamurot on kyl toimineet!

Nyt uskaltauduin syömään spagettia ja vähän jauhelihakastiketta (jauhelihat tais kyllä pitkälti jäädä lautaselle 🙈)
 
Mansikka-jogurttimysliä vadelmakeitolla.

Mehukeitot ja salaatti on se, mitä mennyt meikällä koko alkuraskauden ajan. Ja päärynäluumusose 😅 Uusin villitys on myös Cream crackerit. Heti aamulla ennen nousemista mussutan sängyssä, kun tulee paha olo, taas crackeria naamaan! Ja illalla herkuttelen crackereilla, joiden päällä on omenahilloa. (
 
Takaisin
Top