Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 17 syys 2019 #1 Otsikon mukaisesti, mitä söit viimeksi? Ehkä tästä saa myös ideoita siitä mitä voisi syödä, jos ei oikein mikään maistu. :)
Otsikon mukaisesti, mitä söit viimeksi? Ehkä tästä saa myös ideoita siitä mitä voisi syödä, jos ei oikein mikään maistu. :)
Pupuliina Piirimestaruustason postaaja Kesä-äidit 2020 6 loka 2019 #5 Puuroa, sesaminsiemeniä ja satsumaa
J Jigi Sukkela juttelija Maalismammat 2018 Toukoäidit 2020 7 loka 2019 #7 Ruisleipä voileipä, banaani ja jogurtti
annsofi Näppärä viestien naputtelija Kesä-äidit 2020 7 loka 2019 #8 makaronilaatikkoa ja porkkanaraastetta :angelic:
Plussapallo2 Näppärä viestien naputtelija Elomammat 2017 Kesä-äidit 2020 7 loka 2019 #9 Pastaa ja tomaattikastiketta, sekä kaurapaahtoleipää.
annsofi Näppärä viestien naputtelija Kesä-äidit 2020 11 loka 2019 #12 turkkilaista jugurttia jäisten vadelmien ja mansikoiden kanssa
Hopeareunus Puuhakas puhuja Kesä-äidit 2020 15 loka 2019 #14 Eikä, tää on niin mun ketju. Kauppalista kasvaa sitä mukaa, kun selailee muiden syömiä ruokia. Taistelin äsken alas yhden banaanin, ja sekin oli työn ja tuskan takana.
Eikä, tää on niin mun ketju. Kauppalista kasvaa sitä mukaa, kun selailee muiden syömiä ruokia. Taistelin äsken alas yhden banaanin, ja sekin oli työn ja tuskan takana.
annsofi Näppärä viestien naputtelija Kesä-äidit 2020 16 loka 2019 #16 Haaveilijan innoittama täytyy mun keitellä kans helmipuuroa nyt aamupalaksi:angelic: Mutta tosiaan söin viimeksi illalla vaahtokarkkeja
Haaveilijan innoittama täytyy mun keitellä kans helmipuuroa nyt aamupalaksi:angelic: Mutta tosiaan söin viimeksi illalla vaahtokarkkeja
M mustahilkka Oman äänensä löytänyt 16 loka 2019 #17 Makaronilaatikkoa, salaattia, teetä, valkosuklaa-mustikkarahkaa