Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ivon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ivon

Silmät suurina ihmettelijä
Mä olen oikeesti epätoivoinen kun en keksi miehellenni joululahjaa? Boksereita ja pitkiä kalsareita se jo tietää odottaa mutta olisi kiva onnistua yllättämäänkin :)

Mä tein kuvakalenterin. Mies tosin sanoo, ettei tarvitse mitään materiaa, koska hänen paras joululahjansa on hetkenä minä hyvänsä syntyvä esikoisemme <3

Mä teetin viime vuonna j-lahjaksi miehelle omasta kuvastani palapelin, tykkäsi kovasti :P Mulle jotenkin lahjojen keksiminen ollut kovin helppoa, tänä vuonna aijon ostaa madventuresin uuden kirja ja uuden trivialpursuitin. Matkailusta ja tureseista kun tykää ja pursuitti lempi peli, tarvii vaan uuden kun edellisen kysymykset osaa jo ulkoa :D Toivottavasti myös esikoisemme sais alkunsa lähiviikkoina, mikäs olis ihanempi lahja kuin kauan kaivattu lapsi.

Moikka!

Löysin tällaisen sivuston vastikään, lahjaostoksille.com , mistä löytyi kivoja nettikauppavinkkejä myös.
Coolstuffista voi löytyä kivoja juttuja, jos oikeasti ei tiedä mitä ostaisi.
Halvempia kelloja amazonista.
Miehelleni olen ostanut juomapullon ja juoksukirjan, koska uusi harrastus on aloitettu. Sen lisäksi ctulhu-kirja ja nahkainen rannekoru. Taisivat kaikki olla amazonista.
Lehtitilauskin voisi olla kiva juttu.

Takaisin