Mitä näistä omistat? Tuleeko niitä käytettyä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Omistatko valkosipulinpuristimen, jäätelökoneen, leipäkoneen, langattoman kaiuttimen tai sekuntikellon? Käytättekö niitä? Tuleeko mieleen muita vastaavia, joita ihmiset käsittääksesi ehkä omistavat mutteivat välttämättä käytä?

En omista mitään noista. Aiemmin olen omistanut kyllä langattoman bluetooth radion/ kaiuttimen, mutta meni rikki enkä ole kokenut riittävän tarpeelliseksi hommata uutta tilalle.

Omistatko valkosipulinpuristimen, jäätelökoneen, leipäkoneen, langattoman kaiuttimen tai sekuntikellon? Käytättekö niitä? Tuleeko mieleen muita vastaavia, joita ihmiset käsittääksesi ehkä omistavat mutteivat välttämättä käytä?

Näistä mulla on valkosipulinpuristin. Sain sen ilmaiseksi :grin tulee käytettyä aika usein eikä se onneksi paljon vie tilaa.

Kaikki muut löytyy, paitsi sekuntikello. Kaikkia myös käytetään, vaikka valkosipulipuristinta nyt lasten kanssa vähemmän.

Langattoman kaiuttimen sain lahjaksi ja olen sitä muutaman kerran käyttänyt soittaessani musiikkia puhelimesta ulkona.

Langatonta kaiutinta käytetään joka päivä ja koko ajan. Valkosipulinpuristinta käytetään myös ahkerasti. Muita ei taideta omistaakaan. :hilarious:

Kaikki muut on, paitsi leipä- ja jäätelökone. Niitä olen harkinnut, koska kokkailen paljon. Ehkä joskus jäätelökone ainakin tulee ostettua.
Muuten näistä ainoa käytössä oleva on kaiutin, viikottain ainakin.

Valkosipulipuristinta käytän aina, mies ei siedä veitsellä pilkottua sipulia.

Langattomalla kaiuttimella kuunnellaan lapsen kanssa kotona musiikkia, saa kätevästi youtubesta mitä vaan ilmaiseksi. Sain kaiuttimen puhelimen mukana kaupan päälle.

Muita ei ole eikä ole tarvettakaan.

Valkosipulipuristin on, ja käytän aika ajoin :) Jäätelökonetta ei ole, mutta sellainen oli joskus siskolta lainassa. En hommaisi omaa, ei tulisi käytettyä. Leipäkonetta ei ole. :) riisikeitin, friteerauskone.. Tossa ainakin kaks joita tuskin hirveästi käytetään.

Ainiin ja sellainen mehunpuristuskone oli, aivan turhake. Hirvee vaiva siivota, halvemmalla sai kaupasta tuoremehua :D

Mitään listan välineitä ei taida meiltä löytyä. Yleiskone tulee ensimmäiseksi sen sijaan mieleen laitteista, jotka vain keräävät pölyä kaapissa.

Takaisin